« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری ۱ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بهمئی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌ ۱ نفر سارق سیم و کابل برق و محتویات درون منزل را شناسایی و دستگیر کردند.

جمشیدی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به 4 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: