« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
آوای رودکوف؛
راهپيمايي یوم الله 22 بهمن با شکوهِ هر چه تمام تر در شهرستان بهمئی برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم و مسئولان این شهرستان براي شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، اين رويداد باشکوه آماده مي شوند و راهپیمایی امسال 22بهمن در بهمئی از میدان مرکزی شهر لیکک تا گلزار مطهر شهدای گمنام واقع در پارک شهر از راس ساعت 9 صبح روز شنبه برگزار میشود.

جلسه‌ برگزاری 22 بهمن این شهرستان ، به ریاست فرماندار بهمئی در خصوص ایجاد بستر‌های لازم برای برگزاری مراسم مردمی یوم الله ۲۲ بهمن در بهمئی اتخاذ تدبیر شد.

علی محمدی در این نشست که با حضور مدیران دستگاه ها و نهادهای مربوطه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام خجسته از همه ادارات ، نهادها و مسئولان خواست که تدابیر و بستر لازم را برای حضور عموم مردم، مهیا کنند.

وی با بیان اینکه ، جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مردمی برگزارکنید ،چون وجود اقشار مختلف مردم ضامن بقای نظام اسلامی و مردم سالاری است گفت: این مراسم همواره مردمی بوده و اقشار مختلف مردم با شور و نشاط و با هدف حمایت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در چشم جهانیان، حضور خود را به منصه ظهور می گذارند.

فرماندار بهمئی ادامه داد: اطلاع رسانی، تبیین و آگاهی بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل های گوناگون در دستور کار قرار گیرد.

علی محمدی افزود: این بار نیز به یمن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور پرشور خود، دسیسه های دشمنان را برملا می کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند بود.

در این جلسه مدیران دستگاههای مختلف به بیان نظرات خود پرداختند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: