« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
با حضور جمعی از مسولان شهرستانی؛
آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان لنده ظهر امروز با حضور جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آیین کلنگ زنی مجمتع فرهنگی وهنری شهرستان لنده با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ،فرماندهی سپاه شهرستان ،رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده ،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و با استقبال پر شور اهالی فرهنگ و هنر ،رسانه وعلوم قرآنی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده اظهار داشت پس از سالها تلاش و پیگیری ضمن خیر مقدم خداوند را شاکر وسپاسگزارم که دغدغه مهم و اساسی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان با حمایت های فرماندار ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و منابع طبیعی به ثمر نشست.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان در این برنامه اظهار داشت پس از یک دهه تلاش و پیگیری مشکل این پروژه برطرف شد.

وی با تقدیر از تلاشهای رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از همکاری فرماندار شهرستان ،معاونت سیاسی استاندار و حضور نماینده مردم در مجلس تقدیر نمود.

درخشان اظهار داشت امیدواریم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار جهت بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه توجه ویژه نمایند.

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با اظهار خوشحالی از برگزاری این آیین اظهار داشت خوشحال و خرسندیم که یکی از مطالبات مهم حوزه فرهنگ و هنر شهرستان عملی شد و تمام تلاش بر این خواهد بود که بزودی از این پروژه بهره‌برداری شود.

لازم به ذکر است این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع و زیر بنای ۲۳۰۰متر مربع در طبقه شامل سالن نمایش ،سینما،نگارخانه،پلاتو،سالن اجتماعات وسالن های متعدد دیگر بنا خواهد شد.

گفتنی است این پروژه در سال 1392 یکبار کلنگ زنی شد و پس از آن طی سال‌های متعددی است که در حالت بلاتکلیفی با مشکل جدی زمین مواجه بوده که با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون مشکل آن بر طرف گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: