« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
سیاسی؛
سردار عدل هاشمی پور صبح امروز همزمان با مردم بهمئی در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سردار عدل هاشمی پور صبح امروز همزمان با مردم بهمئی در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کرد.

سردار عدل هاشمی پور در حاشیه این مراسم به خبرنکار آوای رودکوف گفت: حضور پرشور امروز مردم بهمئی برگ زرین دیگری در تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی است که به دشمنان ثابت کرد هیچگاه توطئه های آنان تاثیر براراده مردم ندارد .

وی بیان کرد: استقلال ایران اسلامی در همه عرصه ها حاکی از آن مقاومت و ایستادگی آنان برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی است .

نماینده سابق مردم شهرستان های چهار گانه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی ازآن است که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستند و هیچگاه نمی گذارند به آن خدشه ای وارد شود .

این نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن آغازی برای حرکت های نوین دیگر در جهت سازندگی و بالندگی کشور است و باید هرچه بیشتر این روز را پاس داشت .

هاشمی پور تاکید کرد: تا روزی که مسوولان و مردم ما در خط اسلام عزیز و مسیر ولایت قدم بردارند هیچ چیزی به این نظام مقدس لطمه نخواهد زد.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: