« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
به مناسبت دهه فجر؛
کارگزار بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان شهرستان لنده گفت: همزمان با ده پر فروغ فجر انقلاب اسلامی برگزاری میز خدمت در تمامی روستاهای بزرگ و پرجمعیت شهرستان پیش بینی و طراحی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛میز خدمت کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در بزرگترین روستاهای شهرستان لنده از جمله قیام و ایدنک با همکاری مدیران مدارس ، شورا های اسلامی و دهیاران برگزار گردید .

سعید کاظمی کارگزار صندوق ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن 22بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: کارگزاری صندوق در این شهرستان از سال 1386شروع بکار نموده و توانسته اند قریب به 800نفر از اهالی روستاها و شهر لنده را تحت پوشش قرار دهد و از این تعداد بیمه شده 16نفر مستمری بگیر صندوق هستند و قریب به 80نفر تا پایان سال 1401بازنشسته می شوند .

وی همچنین از همه افراد ساکن روستاهای شهرستان و افراد ساکن شهر لنده که سن آنها 18سال به بالا و زیر 50سال هست و تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند خواسته اند که هر چه سریعتر به کارگزاری صندوق مراجعه و ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که شخص متقاضی فقط با پرداخت 30درصد میتواند خود را در این صندوق بیمه نموده و از مزایای آن برخوردار گردند حداقل مبلغ قابل پرداخت 600هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ششصد هزار تومان که به صورت سالانه قابل پرداخت می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: