« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و افسران ارشد و پرسنل نیروی انتظامی به مدت ۸ ساعت در سطح شهرستان در حال گشت زنی و اجازه هیچگونه نا امنی را در شب الله اکبر ۲۲ بهمن ندادند‌.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی یکی از فرماندهان جوان و جهادی مردمی، مقتدر، مطالبه گر ، استان کهگیلویه و بریواحمد است که همیشه به صورت میدانی و جهادی در تمام برنامه ها حضور پر رنگ دارند و در کنار مردم هستند.

این فرمانده جهادی و مردمی با به همراه پرسنل تحت امر خود به مدت ۸ ساعت در تمام مسیر های شهرستان با گشت زنی هدفمند اجازه نا امنی را ندادند.

فرمانده انتظامی بهمئی در همین خصوص گفت: پرسنل نیروی انتظامی بهمئی در شب ۲۲ بهمن در آمادگی کامل برای هر گونه نا امنی بودند.

سرهنگ فرزین جمشیدی بیان کرد: این نیروی های خدوم از حوالی ساعت 6 عصر روز ۲۱ بهمن تا حوالی ساعت 1 با بامداد در سطح شهرستان در حال گشت زنی و برخورد با افرادی که امنیت مردم را سلب کردند بودند.

وی خاطر نشان کرد: هدف این گشت ها برخورد قاطع با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی (شب ۲۱ بهمن ) بود.

وی ادامه داد: این نیرو ها به ۱۰ اکیپ گشتی تقسیم شدند در هر منطقه مستقر شدند.

سرهنگ جمشیدی گفت" الحمدالله نسبت به سال های قبل وضعیت خیلی خیلی خوب بود که خبری از درگیری ماموران و هنجارشکنان و آتش سوزی های زیاد نبود و در سریع ترین زمان ممکن هم جمع شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم و زحمات پرسنل گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و از توجه مردم به هشدار های پلیس تقدیر و تشکر می کنم.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: