« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
به مناسبت ولادت با سعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز امام جمعه لیکک ، فرماندار بهمئی و دیگر مسئولان به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان رفتند و در منزل تعدادی از جانبازان گرانقدر نظام اسلامی از آنان عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛امام جمعه شهر لیکک به همراه با مسئولان شهرستان بهمئی در دیدار با جانبازان سرافراز این شهرستان ، ضمن تجلیل از مقام و جایگاه شهدا و جانبازان گفت: جانبازان در اعتلای اسلام، انقلاب اسلامی و توفیقات دفاع مقدس نقش مؤثر و مهمی داشتند و ما باید قدردان همت و تلاش‌های خالصانه آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: یکی از عرصه هایی که این قشر به خوبی در آن نقش خود را ایفا نمودند، حضور در دوران دفاع مقدس است و همچنان خدمات آنها ادامه دارد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بر حل مشکلات این قشر و پیگیری مطالبات و خواسته های آنان تاکید کرد.

نصرت الله سالاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهمئی ، هم با حضور و عیادت در منزل آنان ، با اشاره به اینکه مشکلات جانبازان این شهرستان نیز پیگیری می‌شود گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در راستای تکریم جانبازان اقدامات مفید و سازنده ای را صورت داده است و این خدمت رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

در این دیدار پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به خانواده معظم جانبازان ابلاغ شد.

شهرستان بهمئی بیش از 650 جانباز دارد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: