« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
فرمانده سپاه فتح استان در دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش مطرح کرد:
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت سپاه از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار حمید خرمدل در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی مورد حمایت مجموعه سپاه فتح استان است و معتقدیم از جایگاه آموزش وپرورش و دانشگاه باید حفظ و حراست شود.

وی با بیان اینکه زحمات و تلاشهای آموزش وپرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبتها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش وپرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه فتح استان افزود: با همه این موفقیتهای خوب و ارزشمند آموزش وپرورش مظلوم واقع شده است که آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و تاثیر گذار باید حمایت شود .
وی گفت: همانند مجموعه سپاه که چهار چوبی دارد هر کسی که خواسته ای از آموزش وپرورش دارد باید در چهارچوب حریم آموزش وپرورش باشد.

سردار خرمدل سپاه را یار دوازدهم آموزش وپرورش دانست و بر حمایت مجموعه سپاه از اقدامات جهادی ، فعالیتها وبرنامه های خوب مدیرکل آموزش وپرورش استان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهند.

حسنعلی عزت خواه ضمن تقدیر وتشکر از همراهی و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش وپرورش خطاب به سردار خرمدل گفت: جمله زیبای شما به عنوان یار دوازدهم آموزش وپرورش را هیچگاه از یاد نمی بریم.

وی افزود: لباس پاسداری مایه آرامش مردم است و در تحریم سپاه واکنش مردم را دیدیم که چگونه از سپاه قاطعانه حمایت کردند و امروز سرمایه اجتماعی سپاه در بالاترین حد ممکن است.
عزت‌خواه بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.

وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌گذرد.

مدیرکل آموزش وپرورش به موفقیتهای آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: پرداخت قریب به 64 میلیارد تومان وام مرابحه به فرهنگیان برای اولین بار ، کسب رتبه سوم کشوری در توسعه رشته های فنی وحرفه ای وکاردانش ، برنامه های خلاقانه در دهه فجر و اجرای برنامه قطار انقلاب در 44 مدرسه برای اولین بار ، برگزاری کارگاههای متعدد آموزشی مولفین کتب تدریس ،برگزاری همایش بوم رنگ و معلمان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری ،کسب چندین مدال طلا و مقام در مسابقات علمی و ورزشی ،برنامه ریزی برای حضور فعال دانش آموزان در دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن و تشیع شهدا و رشد صد درصدی در رشته ریاضی بخشی از توفیقات آموزش وپرورش استان در سال تحصیلی جاری است.

وی با بیان اینکه رویکرد تحولی در آموزش وپرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است گفت: ما در آموزش وپرورش به عنوان سربازان وپاسداران عرصه تعلیم وتربیت در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این جلسه که معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای بسیج فرهنگیان و دانش آموزی سپاه فتح استان حضور داشتند با اهدا لوح سپاس از سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: