« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
نامه تند و انتقادی حجت الاسلام بزرگواری خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ طی یادداشتی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شدت انتقاد و با یادآوری عملکرد خود در دوران نمایندگی از عملکرد هشت ساله خود دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید علیمحمد بزرگواری” نماینده اسبق مجلس،جانباز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی طی یاداشتی انتقادی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد  نوشت:

منتقد دولتی هستم که با انتخاب امثال جنابعالي مملکت را به قهقراء کشید

بسم الله الرحمن الرحیم
يادداشتي از سرباز ساده نظام ، سيدعلي محمد بزرگواري به جناب آقاي احمد زاده که چند صباحي به ناحق بر مسند استانداري استان هميشه مظلوم ما نشسته……..

تمايل نداشتم پاسخ حرفهاي بي ادبانه و دور از شان يك مقام نظام مقدس را بدهم ولی بعد از هفته ها به این نتیجه رسیدم که اگر جواب شما را ندهم به مردم خودم جفا کرده ام و مردم عزيزم هيچگاه ظرفيت ضعيف و چهره پنهان شما را كه براي حفظ مسئوليت خود مرزهاي ادب را بهم ميريزيد نخواهند شناخت. بخصوص اينكه پا را فراتر گذاشته و به فرماندار دست نشانده ات كه بايد نماد مالك اشتر باشد دستور داديد آنچه كه شايسته خود بود بيان كند و يكبار ديكر وامصيبتا گفتم كه ما مردم كهكيلويه چه گناهي كرده ايم كه بايد سردمداران جامعه و دولتمان اينان باشند.

وظيفه خودم ميدانم تمام افاضات بی ادبانه شما را به سمع و نظر مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی دولت فخیمه ات مخصوصا جناب آقايان رئیس جمهور و وزیر کشور برسانم و آنچنانكه در پيام خصوصيتان فرموديد منتظر جسارت مردانه شما هستم تا اگر در وجودتان هست هر آنچه در باره حقير می دانید آشکار سازید.

بهتر است بدانيد اولا بنده همین الان هم منتقد دولت مورد نظر شما هستم. دولتي که با انتخاب امثال جنابعالي مملکت را به قهقراء کشیده اند و با نا کارمدی خود رهبری عزیز و مظلوممان را سیبل تمام قبح شکنی ها قرار داده اند که حتی توهين توسط بچه های خردسال به مقدسات جامعه امري بديهي شده است.

ثانیا بنده و كسي كه شما با طعنه او را به جهنم حواله ميكني همسنگر و همرزم شهیدان بوده و هستيم و شك نكنيد به شفاعت همرزمان و برادران شهيد و آزاده و ايثارگرمان همره آنان خواهيم بود و انشالله مشمول شفاعت آنان و وعده الهي خواهيم شد.

ثالثا اگر شما تعقل داشتید این جایگاه حساس را با نادانی خودت قبول نمی کردید اگر چه ميدانم و شما را خوب می شناسم که چقدر تشنه پست و قدرت هستی و نه شیفته خدمت…

رابعا بنده با سابقه انقلابی و رزمندگی و حضور در تمامي سنگرهاي انقلاب و مطيع تام امام و رهبري وظیفه دارم هر کجا که مشاهده کردم به مردمم خیانت می شود و لو توسط افراد مؤمن و دلسوز ولی ناکارآمد باید فریاد مردم را بزنم.

خامسا قضاوت را به مردم و ساحت باريتعالي وا ميگذاريم. من هر انچه كه انجام دادم وظيفه خود دانسته و در قبال بزركي مردم اندكي بيش نبوده و نيستيم. ولي از انجا كه با قضاوت نابجا جهنم واخرت بد را براي خود خريده ايد لازم ميدانم برخي از اقدامات را به سمع و نظرت برسانم ميدانم كه حب دنيا و جايكاه اداريت كورتان كرده است ولي بهتر اين است بجاي ناله هاي صوري و اشكهاي فريبكارانه واقعيت را ببينيد و حرف دل مردم را بشنويد.

اگر چه حجم كارهابسيار است ولي براي تنوير فكر خودتان و نه مردم چون انان ميدانند برخي اقدامات را بيان كنم.

• مجوز ادامه راه پاتاوه و دهدشت که با نامه دفتر مقام معظم رهبری به معاون اول رئیس جمهور وقت که در دوران بنده به ۶۰٪ رسید و بعد از بنده توسط آقای حاج عدل هاشمی به ۹۸٪رسید و اميد داشتيم اين طرح مهم امسال تمام شود كه گويا قرار نيست به اين ارزو برسيم.

• جاده باغچه سادات که به قول بعضی ها جاده مالرویی بود به یک جاده استراتژیک و با چشم اندازی زیبا به قطب گردشگری و اقتصادی تبدیل شد.

• گرفتن حقابه از سد کوثر برای چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ
• و گرفتن ۲٪ نفت بهمئی و حق آلایندگی برای این شهرستان

• و آماده کردن تمام زیرساخت‌های پتروشیمی دهدشت و حتی دريافت لايسنس آن و خرید زمین آن از جهاد کشاورزی و حل کردن مسئله محیط زیستی آن

• و گرفتن مجوز گاز رسانی به چهار بخش دیشموک و قلعه رئیسی و ممبی و سرآسیاب یوسفی که سال آخر نمایندگی بنده در قلعه دختر کلنگ گاز رسانی به زمین زده شد و قریب ۱۲ کیلومتر کار شد و بعد از بنده آقای هاشمی این گاز رسانی را تا دیشموک ادامه داد و بعد از ان شما حتي يك روستا هم گازرساني نكرديد.

• ایجاد دو شهرستان چرام و لنده و ۳ بخش سوق و ممبی و سرآسیاب یوسفی با پیگیری های بنده انجام گرفت.

• و رساندن آب به مناطق محروم پشته زیلایی و دیشموک و قلعه رئیسی و شهرستان بهمئی با پیگیری های بنده انجام گرفت.

• و ایستگاه های برقی بهمئی و چرام و بیمارستان های بهمئی و چرام و بستر درمانی های قلعه رئیسی و دیشموک و لنده

• و ایجاد سدهای کوه برد دهدشت و ایلیآباد بهمئی و ده‌ها طرح آبخیزداری در زمان نمایندگی بنده انجام پذیرفت مجوز مطالعه سدهای آبریز دشمن زیاری و بالیاب دیشموک با پیگیری های بنده انجام پذیرفت كه در دوران شما به فنا رفت.

سادسا اگر مرد هستی قدم رنجه بفرما تا با هم به میان مردم کهگیلویه بزرگ برویم تا ما را قضاوت کنند و قطعا مردم قدر شناس کهگیلویه بزرگ در آینده به امثال شما نشان خواهند داد که خادم کیست و خائن کدام است.

سابعا بنده شما را در حد و اندازه ای نمی بینم که از سید علی محمد بزرگواری:

ا سهم خواهی کنم بنده افتخارم این است که برای نظام اسلامی ایران هزینه داده ام و هیچ سهم خواهی نکرده و نخواهم كرد و فكر ميكنم مردم عزيز بهتر از هر كسي من را ميشناسند و اگر بدنبال سهم خواهيدبودم كه حتما اينگونه اظهارنظر نميكردم.

مردم فرق شجاعت و رذالت را ميشناسند و فرق خادم و خائن را ميدانند. اگر منظور شما معرفي پسر برادر بنده است همه می دانند و شما هم بهتر ميدانيد که بنده به هيچ وجه ایشان را پیشنهاد نداده ام و اگر قرار بود اقدامي كنم زمان مسيوليت خودم و يادوره قبل انجام ميدادم. آقای حاج دهرابپور به عنوان يك نيروي اصولكراي ريشه دار استان ظاهرا طی لیستی ایشان را به شما پیشنهاد کرده اند كه گويا به مسئولي در مركز فرموديد آقاي بزرگواري با ما سر سازگاري ندارد و اگر كوتاه امد ما هم قبول داريم. اگر شما استاندار باشيد نه ايشان بلكه افراد اينچنيني حاضر به همكاري با شما نيستند همچنانكه بعضا مهمترين مسيوليت هاي استان به همين دليل خالي و يا انسانهاي ضعيف بكار گرفته شده اند. جهت استحضار شما و مردم شريف ایشان تنها نیروی متخصص با مدرک دکترای برق قدرتی استان هستند.

پدر ایشان سید فرج الله بزرگواری کسی است كه در پرونده ترور منافقین باید ترور می‌شد و در اسارت بعثی ها به عنوان ابومشکلات معروف بود و اكنون در حال گذراندن دوران پیوستن به یاران شهیدش هست یعنی جناب دكتر بزرگواري پسر برادر بنده هم تخصص دارد و هم فرزند ایثارگر است وبه اذعان همگان و متخصصين واجد شرايط مسئوليت در شان تخصص و تعهدش است ولی شما آنچنان عقده‌ ای با ايشان برخورد کردید که امروزه ايشان فاقد حتي يك صندلي در محل كارش است . متخصصي كه اصولگرا ، متعهد و پاكدست بود.

عاشرا در باره چماق لری همان حرفی را شما و امثال شما در جبهه موسوم به انقلابی مطرح می کنید که مخالفان ولایت و رهبری قبلا گفته اند بنده در آن زمان و در آن جو حاکمیت رفسنجانی و روحانی و پیروزی مخالفان رهبری و در شرايطي كه امثال شما براي حفظ پستتان هزار پستو را خريده بوديد چنان نطقی کرده ام که صدايش تمام عالم را گرفت و عاشقان ولايت را خوشحال كرد و میدانم فقط عنایت خداوند متعال پشتم بود که آن نطق ولایی را انجام دهم و امروز متاسفم كه افرادي همچون جنابعالي كه بواسطه آن مجاهدتها و ايستادگيها در مسند نشسته ايد به تمسخر ميگيريد.

من آن نطق را براي رضاي خدا ، وظيفه ديني و انقلابي انجام داده ام و هيچگاه انتظار نداشته و ندارم افراد فرصت طلبي مثل شما و ياران و هم پياله هايت به به بگويد و اميدوارم ذخيره آخرتم شود.

 

منبع:صبح خرد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
2
شجاعت وصراحت لهجه وقاطعیت دردفاع ازانقلاب اسلامی ازویژه گیهای حاج اقای بزرگواری هست ومواضع ایشان قابل تحسین هست.ولی نحبگان اصولگرا باتعامل وهمفکری بفکر حل مشکلات جامعه باشند خیرخواه وهواداردولت مردمی دکتررییسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
1
درود بر بزرگواری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
2
انصافاً کلیه مطالبش صحیح و محقق گردید. و انسانی با شجاعت می باشند در تمامی شرایط.چه چنگ و چه گفتمان.
فقط دقت کم در بیان بعضی مطالب می نماید که اینهم از قصور آدمیت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
1
احمدزاده ضعیفترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است.
او غلام حلقه به گوش نمایندگان و خاصه محمد موحد است که که بیش از چند دهه فرصت‌های مردم محروم کهگیلویه بزرگ را سوزانده است.
گل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
1
درود به سید آل پیغمبر
حقا نشون دادی همون مثل لری که میگه یا جد سیدل قدیمی راسته
البته بماند که خیلی از هممسلکان خودتان خودشان را فروختند ولی شما هم یاد بگیرید که دیگه به هر کسی اطمینان نکنید و حمایتشان نکنید امیدوارم در راه اعتلای عدالت موفق باشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: