« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
گزارش تصویری؛
مراسم جشن ولادت با سعادت دوازدهمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور باشکوه مردم و مسئولان شهرستانی در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم جشن ولادت با سعادت دوازدهمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور باشکوه مردم و مسئولان شهرستانی در شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این مراسم آیتم های مختلفی اجراء شد که برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مولودی خوانی، همخوانی دهه نودی‌ها با سرود سلام فرمانده ۱و ۲ همچنین سرود ذکر جهانی گروه سرود شهید امید خوب در قالب دانش آموزان و مدارس هم برنامه خود را انجام میدهند، تئاتر، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و اجرای موسیقی‌های شعبانیه با خوانندگی اسماعیل ارندان هنرمند محبوب جنوب از جمله این برنامه‌هاست که در این جشن باشکوه برگزار شد.

سخنران این مراسم امام جمعه شهرستان بهمئی بود که بعد از اجرای برنامه مختلف به سخنرانی رسیدم و از حجت الاسلام صلواتی امام جمعه جهت ایراد سخن به جایگاه دعوت شد.

نکته جالب در این مراسم این بود که امام جمعه شهرستان بهمئی ۴۰ ثانیه و با یک جمله سخنرانی خود را تمام کرد و گفت: امام زمان علیه السلام ما را می بیند و به ما نگاه می کند و تلاش کنیم از چشم امام زمان نیفتیم.

لازم به ذکر است : سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه در این مراسم هم حضور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: