« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
با حضور مسولان استانی و شهرستانی؛
یادواره سرداران و 94 شهید شهرستان لنده عصر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در مصلی بزرگ امام خمینی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یادواره سرداران و ٩۴ شهید شهرستان لنده عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح ؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ؛ جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهر لنده برگزار شد.

در این مراسم معنوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: همانطور که در جنگ نظامی پیروز شدیم در جنگ اقتصادی هم دشمن را شکست می‌دهیم.

سید علی احمدزاده در یادواره سرداران و ۹۴ شهید والامقام شهرستان لنده با اشاره به اینکه پیامبران (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره در تلاش برای تشکیل حکومت توحیدی و الهی بودند و در این راه هم به شهادت رسیدند گفت: امام خمینی رحمة الله علیه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به حکومت شاهنشاهی رژیم پهلوی پایان داد و حکومت الهی و توحیدی تشکیل شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بیکار نماند و خیابان‌ها پر بود از کمونیست‌ها و منافقینی که می خواستند مسیر انقلاب را تغییر دهند اما رهبری‌ها و هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) اجازه نداد این نقشه دشمنان عملی شود.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی جنگ تحمیلی دیگر حیله و نقشه دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی و سرنگونی کشور بود اما فرزندان شما مردم غیور و نجیب ایران با ایثار و از خودگذشتگی دشمن را در این جنگ ناکام گذاشتند و خود در این راه یا به شهادت رسیدند یا جانباز و ایثارگر شدند.

استاندار ادامه داد: دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی هم دست از خباثت و کینه نکشید و روش جنگ را با راه‌اندازی فتنه‌ها عوض کرد که در این راه عده ای غافل شدند، عده‌ای حقوق بگیر و مزدور دشمن شدند اما در این جنگ مردم و جوانان مذهبی صحنه را ترک نکردند.

وی بیان کرد: دشمن طی این سال‌ها دوباره گزینه نظامی و جنگ را در ذهن داشت اما فرزندان غیور ملت در صحنه‌های علمی خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی انرژی هسته ای را به اوج رساند و موشک‌ها و تسلیحاتی که برای دفاع از کشور نیاز بود توسط جوانان انقلابی و پاسداران غیور ساخته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در خلیج فارس نیروهای آمریکایی را به اسارت گرفتیم، آمریکا را در عین الاسد زدیم و هیمنه آنها را به وسیله نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکستیم و گفتند ۵۰ نقطه ما را می‌زنند اما جرات نکردند یک موشک به طرف ما شلیک کنند.

دکتر احمدزاده عنوان کرد: آمریکایی ها اگر می‌دانستند که ۱۰ برابر جواب آنها را نمی‌دهیم حتما به ما حمله می‌کردند اما جرات این کار را نداشتند و در این راه هم شکست خوردند اما باز هم دست از دشمنی برنداشتند.

وی به نقشه جدید دشمن در جنگ ترکیبی اشاره و عنوان کرد: دشمن در جدیدترین توطئه و نقشه خود همه توانی که داشته را در جنگ ترکیبی به ویژه فضای مجازی و سایبری به میدان آورده و تلاش می‌کند تا جای ارزش‌ها را با بی‌ارزشی‌ها عوض کند.

وی عنوان کرد: در جنگ جدید دشمن باز هم عده ای از جمله برخی بزرگان فریب خوردند و بازنده شدند و از صحنه انقلاب خارج شدند اما مردم در میدان ماندند و مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام زدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ۲۲ بهمن امسال مردم علی رغم همه نقشه‌های دشمنان در جای جای ایران اسلامی به صحنه آمدند و راهپیمایی باشکوه و کم نظیری برگزار کردند.

وی عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم حضور مردم باشکوه و خیره کننده بود حتی در روستاهای دورافتاده مردم پای انقلاب بودند و حمایت خود از انقلاب اسلامی و نفرت و انزجار خود از دشمنان را اعلام کردند.

احمدزاده عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند مردم ایران اسلامی هرگز صحنه دفاع از این کشور را ترک نخواهند کرد.

استاندار خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا بدانند و آگاه باشند که مردم پاسدار خون شهدای عزیز آنها هستند.

وی عنوان کرد: به لطف الهی و استقامت و صبر شما مردم همانطور که در جنگ نظامی دشمن را شکست دادیم در جنگ اقتصادی با تلاش و اراده دولت سیزدهم که دولت ایران قوی است بر دشمنان و نقشه های آنها پیروز خواهیم شد.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: