« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خبرداد:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:گروه های جهادی امسال ۱۷۳ مدرسه کم برخوردار استان را در قالب طرح شهید سید روح‌الله عجمیان بهسازی و شاداب سازی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید ولی موسوی گفت: این تعداد مدرسه توسط ۳۵ گروه جهادی در نقاط مختلف استان در طرح شهید سید روح‌الله عجمیان بهسازی و شاداب سازی می شوند.

بهسازی ۱۷۳ مدرسه کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد توسط گروه های جهادی

وی افزود: طرح شهید روح‌الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی سازمان بسیج سازندگی، بنیاد علوی، بنیاد برکت، سازمان بسیج دانش آموزی،سازمان بسیج دانشجویی،سازمان بسیج فرهنگیان و گروه‌های جهادی در مدارس کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

وی تصریح کرد که بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار استان توسط گروه های جهادی و مردمی موجب ترویج و ارتقای روحیه جهادی و ایجاد بستری برای آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی خواهد شد.

موسوی ادامه داد: یکی از اهداف این طرح استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: