« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
فرماندار شهرستان بهمئی با انتشار پیامی "۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی" را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با انتشار پیامی "۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی" را تبریک گفت.

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

روز ۱۲ فروردین که روز جمهوری اسلامی است یکی از مهم‌ترین اعیاد امت ما در میان ایام الله و خاطره‌های انقلاب به حساب می‌آید.
امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

یوم الله دوازده فروردین تجلّی خلق حماسه ی شکوهمند مردمسالاری دینی است.
روز آری گفتن به تجدید حیات اسلام ناب محمّدی(صلی الله علیه و آله) در بیعت با ولایت مطلقه فقیه و تثبیت دستاوردهای سال‌های مبارزه و نهضت اسلامی ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و جانفشانی شهدای این سرزمین می باشد.
یوم الله دوازده فروردین سرآغاز حکومت مستضعفین و غلبه بر مستکبرین غاصبی است که آزادی و استقلال و عدالتخواهی این ملّت را بر نمی تابیدند، غافل از آن که ما وارثان آن امامی هستیم که فرمودند: «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»

اینجانب ضمن تبریک مجدد رستاخیز طبیعت ، فرارسیدن سالروز چهل و پنجمین سالگرد یوم الله ۱۲ فروردین، را به ملت بزرگ و تمدن ساز ایران اسلامی، خاصه هم میهنان ولایت مدار، شهید پرور و سختکوش تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان سال « مهار تورم و رشد تولید » مزین گردیده است، دست در دست یکدیگر در اهتمامی همگانی با بهره مندی مضاعف از همه ظرفیت های جاری و پتانسیل های بالقوه در راه تعالی و توسعه پایدار، عمران و آبادانی کارآمد برای آتیه «ایران قوی و مردمی» طرحی نو، نافع و نافذ دراندازیم.

اتحاد ملت شریف و همدل، در کنار ایمان و توکل، منجر به تحقق و تبلور شعار، آرمان و اراده استقلال یابی، آزادی خواهی، جمهوریت و اسلامیت حکومت مردمی بعد از پیروزی مقتدرانه انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ گردید.

اتحاد ملت شریف و همدل، در کنار ایمان و توکل، منجر به تحقق و تبلور شعار، آرمان و اراده استقلال یابی، آزادی خواهی، جمهوریت و اسلامیت حکومت مردمی بعد از پیروزی مقتدرانه انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ گردید.

بدین مناسبت یادی می کنیم از بنیانگذار انقلاب، پیر جماران، امام خمینی (ره)، تمام شهدای پرافتخار سرزمین مان، به ‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی که تحت فشار رژیم پهلوی و زیر ناجوانمردانه ترین شکنجه‌ها توسط عمال داخلی و به انحای گوناگون به درجه شهادت نائل آمدند. روح پرفتوحشان قرین رحمت الهی.

اینجانب، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشته و روز تثبیت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص مردم عزیز ایران اسلامی، استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده و تحقق منویات معظم له و دوام انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا ، از خداوند مسئلت می نمایم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: