« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
گزارش تصویری؛
مسول امور ایثارگران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا و آزاده هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهمئی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسول امور ایثارگران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا و آزاده هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهمئی دیدار کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ماست و خود را مکلف به رفع مشکلات آنها می دانیم.

رضا پارسیان نژاد افزود: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید هستیم.

وی افزود: حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت به این خانواده ها را دنبال می کنیم.

پارسیان نژاد ادامه داد: این قشر معزز با الگو قرار دادن فرهنگ ناب حسینی در برابر سختی های زمانه ایستاده اند و بیش از گذشته مدافع و حامی ولایت و ایران اسلامی هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب؛ خدمت به جامعه ایثارگری یک افتخار و فرصتی مغتنم است‌.

مسئول امور ایثارگران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «شهید داوود جاودانیان ، شهید علی صالح دردارنژاد ، آزاده هشت سال دفاع مقدس شعبان بهمئی » با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ ، نوروز باستانی و تقدیم و ابلاغ پیام سردار محمد پاکپور فرماندهی نیروی زمینی سپاه و سردار توفیق لطفی معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی سپاه گفت: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند که دشمنان حتی از نام آن‌ها هراس دارند و تلاش می‌کنند یاد و نام شهیدان را درفرهنگ این جامعه کمرنگ کنند ، اما مثل همیشه شکست خوردند.

سرهنگ محمد خادم الحسینی با بیان اینکه ، خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزشمند برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود افزود: مردم ما باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

وی با بیان اینکه والدین شهدا جگرگوشه‌ها و ثمره زندگی خود را به جبهه‌ها فرستادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند گفت: والدین شهدا نماد صبر و استقامت هستند و احترام و بزرگداشت آن‌ها احترام به ارزش‌ها و خوبی‌ها است و باید مشکلات این قشر پیگیری و برطرف شود.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: خانواده های شهدا چشم چراغ ما هستند و به آنها افتخار میکنیم.

سید نصرت الله سالاری خرم رئیس بنیاد شهید امور ایثار گران شهرستان بهمئی گفت: ما خادم خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و به این خادمی افتخار میکنیم.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: