« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی خبر د اد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی از درج نرخنامه نهایی گوشت قرمز توسط تیم بازرسی و جلوگیری از خروج دام زنده از این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی بیان داشت ؛ پیرو صورتجلسه نرخ گذاری مورخه ۱۴۰۱/۱/۵ برای انواع گوشت قرمز که با حضور رئیس اداره صمت ، رئیس اداره تعزیرات ، رئیس اتحادیه قصابان و بازرسان جهاد کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید با در نظر گرفتن آیتم های خاص قیمت گذاری ؛ قیمت نهایی انواع گوشت قرمز مصوب شده و به اطلاع قصابان شهرستان رسانده شد و بصورت اطلاعیه ای در فضای مجازی و حقیقی جهت اطلاع شهروندان نشر شد .

زکی نژاد در ادامه افزود ؛ امروز ۱۲ فروردین به اتفاق رئیس اتحادیه قصابان طبق برنامه گشت مشترک و بنابه گزارشات مردمی از قصابان بازرسی و ضمن درج نرخنامه مصوب شده توسط تیم بازرسی آخرین تذکرات به آنها ابلاغ شده که در صورت عدم درج قیمت و تخطی از قیمت مصوب شده با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ جریمه برای آنها تشکیل پرونده و به اداره تعزیرات ارسال خواهد شد .

مدیر جهاد کشاورزی فرمودند ؛ خروج دام زنده به بیرون از شهرستان قاچاق محسوب شده و به دامداران و مباشرین فروش دام هشدار داده می شود که با همکاری مجموعه محترم نیروی انتظامی مسیرهای خروجی شهرستان بازرسی می شود و در صورت مشاهده ماشین حمل دام زنده به شهرستانهای اطراف با آنها به شدت برخورد تعزیراتی خواهد شد .

درج نرخنامه نهایی گوشت قرمز و جلوگیری از خروج دام زنده از شهرستان بهمئی

زکی نژاد در پایان ضمن همکاری مردم شریف شهرستان از آنها خواست که در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در صنف قصابان و همچنین خروج دام زنده به بیرون از شهرستان به مجموعه جهاد کشاورزی و اداره صمت اطلاع داده تا در اسرع وقت با آنها برخورد قانونی صورت گیرد .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
تولائی
|
Germany
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
ایکاش قیمتهای مصوب راهم درحال حاضراعلام میکردید درحال حاضرچند؟
مدیر پایگاه

سلام؛


قیمتها نیز منتشر شد

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
چیه عمو بیچاره کردید دامدارارو با این قیمت . قیمت گوشت وارداتی آشغال با دلار ۵۰ در میاد بین ۷ دلار تا ۱۰ دلار بعد گوشت دام ایرانی ارگانیک رو به این قیمت! واقعا که شما مسئولین بی سوادی و قاتل تولید کننده داخلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
قیمت گوشت میش رو درست زدی ولی بره تقریبا یه ۱۵۰ کم زدید لطفا بگید اصلاح کنند چون برای تولید کننده صرف نداره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: