« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
در پی درج نتایج ارزیابی پنجمین دوره رتبه بندی پایگاههای خبری کشور منتشر شد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با ارسال پیامی کسب رتبه اول استانی و مقام ارزشمند ملی توسط پایگاه خبری آوای رودکوف را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمد الهی نیا امام جمعه موقت و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با ارسال پیامی کسب رتبه اول استانی و مقام ارزشمند ملی توسط پایگاه خبری آوای رودکوف را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده به مدیرمسئول پایگاه خبری آوای رودکوف

متن این پیام به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری آوای رودکوف جناب آقای حاج فتاح بدری

با سلام و احترام؛ امروز مطبوعات و رسانه ها در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را به عهده دارند و مطمئن ترین و بهترین وسایل ارتباط جمعی جهت دسترسی به اطلاعات می باشند.

رسانه ها با انعکاس درست واقعیتها و اطلاع رسانی به موقع و همچنین با درست نویسی و اشاعه فرهنگ ناب فارسی به عنوان میراث کهن کشورمان می توانند به مرجعی برای مردم و دستگاههای اجرایی تبدیل شوند و به عنوان پل ارتباطی نسبت به جلب اعتماد مخاطب عمل نمایند.

اینجانب کسب رتبه بالای کشوری و نخست پایگاه خبری آوای رودکوف در استان کهگیلویه و بویراحمد ؛در ارزیابی پنجمین دوره رتبه بندی پایگاههای خبری سراسر کشور را به شما و همکاران فهیم آن پایگاه خبری تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بدون شک این موفقیت مایه مباهات جامعه رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم فرهنگ دوست شهرستان لنده می باشد. به امیدتوفیقات روزافزون

الهی نیا
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: