« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
در پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه لنده به مناسبت هفته معلم عنوان شد:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید، معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید، معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

پیشرفت‌های علمی جوانان در عرصه‌های مختلف حاصل مجاهدت معلمان است

متن پیام سرهنگ روح الله ویسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد بزرگ علم و ایمان، شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم مزین گشته است.

جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است. چنانکه در حدیث شریف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ»، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده اند: ” من علمنی حرفاً، صیرنی عبداً”.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم به همه مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت خاصه معلمین شهرستان لنده و تبریک هفته عقیدتی به همه مربیان شایسته نیروهای مسلح بخصوص عزیزان پاسدار، سلامتی، بهروزی و موفقیت تمامی معلمان و همکارانم در سپاه پاسداران را در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه تعلیم و تربیت که رسالت انبیاء الهی و رهبران دینی است ، از درگاه خداوند متعال خواستارم.


سرهنگ پاسدارروح الله ویسی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: