« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
به همت آموزش وپرورش دهدشت:
به همت آموزش وپرورش دهدشت آیین تجلیل از معلمان نمونه، بازنشسته و ایثارگر برگزار شد که طی اقدامی ماندگار فرمانده سپاه شهرستان و مدیر ارشاد از معلمان اول ابتدایی خود تجلیل و بر دستان آن‌ها بوسه زدند.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین تجلیل از معلمان نمونه، بازنشسته و ایثارگر در دهدشت اظهار کرد: معلمی یک هنر است و شغل نیست.

امام جمعه دهدشت افزود: هر وقت احساس کردیم رسالت ما معلم بودن است آن وقت وجدان ما راحت و قوه تدریس بیشتر خواهد شد.

وی از نقش معلم به عنوان کارخانه انسان‌سازی نام برد و تصریح کرد: شما انسان‌ساز هستید و معنویت را در جامعه افزایش دهید.

هم‌چنین فریدون فاطمی‌زاده در آئین اظهار کرد: معلم آموزنده سخن پاک همانند درختی که اصل آن در زمین و فرع و شاخه‌هایش در آسمان استوار است.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت معلم را در زمره حکیمان عنوان و بیان کرد: معلم پل نمی‌سازد اما انسان‌ها را به افق روشنایی و دانایی هدایت می‌رسانند.

وی افزود: برای شناخت معلم باید انسان را با همه گستردگی‌های وجودی او و استعدادها و ظرفیت‌هایش بشناسیم.

فاطمی‌زاده عنوان کرد: اگر در جامعه‌ای معلم را تکریم کردند قطعا آن جامعه راه رشد و تعالی را طی خواهد کرد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت رویکرد در این نهاد را عدالت آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: نگاه ما تقویت مدارس دولتی و توجه عمیق به مسائل کارشناسی است.

وی از شایسته‌سالاری به عنوان دیگر رویکرد در آموزش وپرورش دهدشت نام برد و تصریح کرد: توجه با کیفیت‌پروری به جای آمارپروری، استفاده از جوانان به عنوان موتور پیشران تعلیم و تربیت، بازتولید اندیشه‌های متعالی اسلامی و ایجاد نشاط جمعی و دانش‌افزایی و توانمندسازی در دستور کار آموزش وپرورش خواهد بود.

بوسه مسولان کهگیلویه ای بر دستان معلمان خود/تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: