« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد:
همزمان با گرامیداشت هفته معلم، همایش تجلیل از معلمان نمونه و برتر بهمئی با حضور بیش از یکهزار معلم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امام جمعه شهر لیکک در آیین و مراسم گرامیداشت روز معلم در جمع این فرهیختگان ، با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی آنان و با اشاره به اینکه ، مقام معلم در سالروز شهادت استادمطهری ، بهانه خوبی است تا از این قشر تاثیرگذار و فرهیخته جامعه قدردانی شود گفت: معلمان و فرهنگیانِ جامعه ما نقش انبیا الهی را دارند واین نقش را در طول این سالها، به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند ، امید است در این زمینه بیش از گذشته موفق باشند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی از معلمان به عنوان پرچمداران جبهه علمی و فرهنگی یاد کرد و گفت: فعالان عرصه تعلیم و تربیت، استعدادهای دانش آموزان را فعلیت می بخشند که نتیجه آن، اقتدار علمی و فرهنگی کشور در دنیاست و فرهنگیان ما الگو هایی مفید هستند.

وی با اشاره به برخی توانمندی ها و مشکلات در مسیر علم آموزی و برخی مطالبات فرهنگیان ، خواستار رسیدگی دقیق و برنامه ریزی برای رفع این دغدغه ها شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره عالم اندیشمند شهید مرتضی مطهری ، ضمن اشاره به اهمیت و ارزش مقام معلم، از معلمی به عنوان نقشی بسیار مهم یاد کرد و گفت: باید علاوه بر مهارت آموزی ، استعدادهای فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان نیز شکوفا شود و شخصیتی متوازن و متعادل در آنان شکل گیرد و این اقدامی است که به خوبی به همت معلمان این دیار در حال انجام است.

محمد جمالی با تقدیر از تلاش ها و زحمات صورت گرفته در حوزه های مختلف آموزش و پرورش در بهمئی افزود: نقش کلیدی معلمان در تربیت فرزندان و ارتقا سرمایه های اجتماعی بسیار ارزشمند است و ترویج مهربانی از سرفصل های تعلیم و تربیت دانش آموزان است که ضامن توسعه متوازن کشور در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود و در این شهرستان هم تلاش های مختلفی در این راستا صورت گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از افتخاراتی که آموزش و پرورش بهمئی ، در طی این سال به آن رسیده است، افزود: باید با وجود این فرهنگیان و معلمان ممتاز ، درصدد رفع موانع برآییم و برای توسعه و پیشرفت این نهاد در شهرستان بهمئی تلاش کرد.
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با برشمردن ویژگی های معلم و تبیین مقام ارزشمند معلمی ، به ویژگی های استاد شهید مطهری پرداخت و از تلاش خود برای حمایت از آموزش و پرورش در راستای رفع برخی مشکلات خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر اقدامات مثبت و ارزنده ای در این نهاد در شهرستان بهمئی صورت گرفته است که نسبت به گذشته در بیشتر جنبه ها رشد مطلوبی اتفاق افتاده است.

علی محمدی مقام معلم را مقامی الهی ذکر کرد و با اشاره به موفقیت های مختلف فرهنگیان بهمئی و فعال شدن بیشتر اُمور دینی و تربیتی خواستار برنامه ریزی هر چه بیشتر برای افزایش و ارتقاء سطح علمی مدارش شهرستان به همت این فرهنگیان شد.

مسعود فرحبخش رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان بهمئی هم دراین مراسم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری و پاسداشت مقام معلم ، از بهبود یافتن وضعیت کیفی و علمی دانش آموزان این شهرستان در رده های مختلف طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: در بهمئی بیش از ۸۶۴ نفر فرهنگی در امر مقدس تعلیم وتربیت بیش از ۹ هزار و دویست دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی دراین شهرستان، عاشقانه سرکلاس ها حضور پیدا می کنند واین بزرگترین افتخار یک معلم درجامعه محسوب می شود و در این مدتِ یک سال تجهیزات ، امکانات و فضاهای آموزشی بسیار خوبی برای این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش فراهم شده است.

شعبان بهمئی آزاده دوران دفاع مقدس ، از فرهنگیان و فعالان عرصه فرهنگی این شهرستان هم در این مراسم به رشد چشمگیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از جنبه های گوناگون طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: رشد کیفی تحصیلی ، فراهم نمودن امکانات و لوازم ضروری ، افزایش فضاهای آموزشی و افزایش پشتکار فرهنگیان در این منطقه نسبت به گذشته بیشتر شده است و باید در این زمینه از معلمان و فرهنگیان مقاطع مختلف و آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد.

گفتنی است این همایش و مراسم تجلیل با قدردانی از زحمات معلمان و فرهنگیان برتر بهمئی برگزارشد و از 17 معلم نمونه بهمئی به همراه تعدادی از فرهنگیان تجلیل شد.

در این مراسم ویژه برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری از جمله تئاتر ، سرود ، دیکلمه و مقاله اجرا شد.

هفته معلم بهمئی
هفته معلم بهمئی
آوای رودکوف
آوای رودکوف
هفته معلم بهمئی
هفته معلم بهمئی

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: