« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
فوری؛
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لنده گفت: دانلود نرم‌افزارهای همراه بانک را تنها را از سایت‌های اصلی بانک انجام دهید و به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه و یا هرگونه تراکنش مالی از طریق جستجو در سایت‌ها استفاده نکنید.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لنده گفت: دانلود نرم‌افزارهای همراه بانک را تنها را از سایت‌های اصلی بانک و یا بامراجعه حضوری دربانک انجام دهید و به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه و یا هرگونه تراکنش مالی از طریق جستجو در سایت‌ها استفاده نکنید و همراه بانک را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود نکنید.

هشدار پلیس فتا شهرستان لنده درباره دانلود نرم‌افزار همراه بانک

سرهنگ فیض الله جهاندیده تصریح کرد: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی که بدافزار هستند و با قرار دادن این نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه، کارت، سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با اقداماتی از جمله مجهز کردن تلفن همراه خود به نرم‌افزارهای ضد بدافزار معتبر و به روزرسانی رسانی مستمر آن‌ها و سیستم عامل و مرورگرهای وب و سایر نرم‌افزارهای گوشی تلفن همراه خود و همچنین عدم ذخیره اطلاعات هم‌مانند رمز اول و دوم و کلمه عبور سامانه بانکی و تاریخ انقضا و ccv بر روی تلفن همراه در جهت کلاهبرداری پیشگیری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لنده متذکر شد: کاربران باید اپلیکشن‌های مالی و بانکی خود را تنها از طریق وب‌سایت‌های بانک‌های مورد نظر دانلود و نصب کنند و به تبلیغات درج شده در منابع غیررسمی توجه نکنند و ورود به سامانه همراه بانک خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند و این رمزها را در فاصله زمانی تغییر داده و از انتخاب رمزهای ساده و قابل حدس نظیر سال تولد شماره شناسنامه و... خودداری کنند چون این رمزها به راحتی توسط کلاهبرداران شکسته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: