« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
در جلسه شورای اداری بهمئی چه گذشت؛
نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوع گرامیداشت سوم خرداد ، کاروان حرم امام (ره)، مدیریت بحران ، شورای مسکن و مقابله با زمین خواری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست گفت: هدف از برگزاری کاروان زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام اجرایی کردن اندیشه‌های حضرت امام بوده است.

علی محمدی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سنوات گذشته به نحو مطلوب و شایسته برگزار می‌شد، گفت: انتظار می‌رود تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها همکاری مضاعفی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مراسم ملی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: تمام مسئولان شهرستان بهمئی باید عملکرد دولت را به نحو احسن به اطلاع مردم برسانند و هرگونه کم‌کاری و کم توجهی مسؤولان به مردم در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست چرا که خون‌های زیادی برای شکل‌گیری نظام و پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شد.

محمدی با تاکید بر اینکه تلاش برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم باید عملی باشد نه زبانی، تصریح کرد: هرگونه کمک در جامعه اسلامی به جاری شدن اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه خدمات یکساله در دولت دکتر رئیسی بیشتر از ده سال گذشته هست گفت: بهمئی قبل از انقلاب هیچ گونه امکانات رفاهی، ارتباطی، بهداشتی و...نداشت و امروز هرچه در حوزه‌های مختلف شاهد آن هستیم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره ادامه داد: ستاد مدیریت بحران شهرستان بهمئی برای مقابله با هر بحران باید آمادگی کامل را داشته باشد گفت: همه ادارات باید نهایت همکاری را جهت مقابله با بحران و به خصوص آتش سوزی را داشته باشند که هر گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گلایه مندی مردم از عملکرد بانک هاست گفت: بانک ها باید با مدیریت درست و تکریم مردم، زمینه رضایت مندی آنان را فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به ۳ خرداد گفت: مسئولان همکاری لازم جهت هر چه برگزاری با شکوه این مراسم را انجام بدهند.

فرماندار بهمئی در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون در شهر لیکک از ۲ هزار و ۸۳۳ متقاضی دارای شرایط و ثبت نام شده، هزار و ۸۷ متقاضی تایید نهایی شده و ۱۳ نفر نیز افتتاح حساب کرده اند.

محمدی با بیان اینکه در مرحله اول، ۲۳۰ واحد در شهر لیکک احداث می‌شود افزود: مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در امر نهضت ملی مسکن ضروری است تا زمینه لازم را برای توسعه شهری و ساخت مسکن محرومان فراهم شود‌.

وی ادامه داد؛ به صورت مستمر باید جلسه شورای مسکن برگزار شود.

محمدی در خصوص زمین خواری به مسئولان هشدار داد گفت: جهاد کشاورزی به جد با زمین خواری مقابله کند و با متخلفان به جد برخورد کند.

امام جمعه شهرستان بهمئی نیز در این جلسه گفت: امروز بالاترین عبادت و ارزشمندترین عمل صالح خدمت به خلق الله و محرومین است به برکت انقلاب و نظام اسلامی و امام راحل و شهیدان و ولایت این توفیق و بستر عمل صالح و مخلصانه نصیب مسئولان و کارمندان و مدیران شده است از این فرصت و مسئولیت برای این عبادت مقدس استفاده کنیم.

حجت الاسلام صلواتی گفت: خدمات و تلاش‌های و زحمات مسئولان و کارمندان و مدیران عمل صالحی است که برای قيامت ذخيره می کنیم این محاسبه و دقت می خواهد .

وی افزود؛ تذکری خطاب به همه مسئولان و مدیران سازمانها و نهادها در این شهرستان دارم و آن توجه به تعظیم شعائر الهی است خداوند متعال می فرماید: وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ؛و هر كس شعائر خدا را گرامى بدارد، پس اين از تقواى دل‌هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی گفت: تقواى درونى بايد آثار بيرونى هم داشته باشد، هر كس به شعائر بى‌اعتنا باشد، در حقيقت تقواى قلبى او كم است بزرگداشت‌ها بايد بر اساس تقوا باشد، نه رقابت از جمله مصادیق شعائر الهی اقامه نماز جماعت در ادارات و نهادها است تمام اعمال صالح مسئولان تابع نماز است اگر نماز قبول شود این خدمات و تلاش‌ها و زحمات نزد خدا قبول می شود و اگر نماز رد شود بقیه اعمال هم رد می شود .

وی افزود: رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب اجازه دادند در اول وقت مسئولان و کارمندان و مدیران نسبت به اقامه نماز توجه کنند انتظار است نسبت به اقامه نماز جماعت اقدام کنید نماز جمعه از دیگر مصادیق شعائر الهی است خدای متعال مومنین و اهل ایمان را در این روز دعوت می کند تلاش کنیم در میعادگاه اهل ایمان حضور پیدا کنیم و در کنار مردم باشیم تلاش کنیم قلب فرهنگی شهر را تقویت کنیم .

حجت الاسلام صلواتی افزود: از دیگر مصادیق تعظیم شعائر الهی احیای مجالس اهل بیت عصمت وطهارت و گرامی داشت ولادت ها شهادت های این ذوات مقدسات اهتمام داشته باشیم و شرکت کنیم .
تذکر دیگر همکاری و همراهی نهادهای خدمت رسان در جهت خدمت به مردم است .

وی خاطر نشان کرد: مشکل جدی این روز های مردم شهرستان بهمئی قبوض نجومی نهاد گاز ، است که در همین روستای گچ بلند قبض ۱۳ میلیونی نیم صادر شد باید فکر اساسی به حال این وضعیت شود شهرستانی که منطقه گرمسیری است صدور این چنین قبوضی بسیار درد آور است‌ این شهرستان با شهرستان بهبهان ۴۰ کیلومتر فاصله داریم در بهبهان قبوض خانگی برق ماهیانه بعضا کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است اینجا از جهت گرما و سایر شرایط تفاوتی ندارد بلکه اینجا محرومیت بیشتر است.مسئولان استان این معضل را پیگیری کنند و به یاری این مردم بیایند.

وی با اشاره به وضعیت فصل برداشت غله در شهرستان بهمئی گفت: هزینه کمباین ها برای برداشت محصولات کشاورزی گندم و جو در شهرستان بسیار زیاد است باید از طرف اداره متولی نظارت جدی بر این هزینه ها شود که هزینه اضافی از مردم دریافت نشود .

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: در جبسات مختلف بیان شدمسئولان بیایند عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند و خدماتشان را بیان کنند و به مردم گزارش بدهند و به مردم امیدواری بدهند بنده هم به عنوان امام جمعه در این راستا تریبون نماز جمعه در اختیار آنها قرار میدهم که قبل از اذان بیایند هم پاسخگوی مردم باشند هم خدماتشان را بیان کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت: نکاتی که اینجا و در جلسه شورای اداری خدمت مسئولان بیان میکنم باید اینجا فکر اساسی به حال این موضوعاتی که مطرح می شود نمودو اجازه ندهید این موضوعات به خطبه ها کشانده شود .

از هشدار فرماندار بهمئی برای جلوگیری از زمین خواری تا پیگیری جدی طرح نهضت ملی مسکن/قبض 13 میلیونی گاز در منطقه گرمسیری بهمئی داد امام جمعه را در آورد/صلواتی : اجازه ندهید موضوعات به خطبه ها کشانده شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: