« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
آوای رودکوف؛
اولین نشست شورای روابط عمومی‌ها پس از سال‌ها وقفه، امروز یکشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای روابط عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛اولین نشست شورای روابط عمومی‌ها پس از سال‌ها وقفه، امروز یکشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای روابط عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سیدعلی احمدزاده در این همایش با تبریک روز دختر و آغاز دهه کرامت با بیان اینکه اهمیت جهاد تبیین در سخنان مقام معظم رهبری کاملا مشخص است، افزود: روابط عمومی‌ها مکلف به بیان خدمات دولت و حقایق هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای بیان خدمات نباید به دروغ متوسل شویم و اجازه دروغ پردازی را هم ندهیم چرا که دروغ گفتن با روح مردم سازگار نیست.

دکتر احمدزاده بیان کرد: میدان جهاد آنقدر مهم و با اهمیت است که هر کسی که در این میدان کشته شود پاداش و اجر شهید را دارد لذا توصیه می کنم مدیران روابط عمومی قدر میدانی که در آن هستند را بدانند و حفظ کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها امکانات مورد نیاز روابط عمومی ها را تهیه و در اختیار آنها قرار دهند، گفت: مدیران حتما به روابط عمومی ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای روابط عمومی که برگزار می شود خروجی داشته باشد، گفت: مصوبات این جلسه ارائه شود تا برای اجرا به مدیران ابلاغ گردد.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه سازمانی شدن روابط عمومی ها در دست استان نیست، عنوان کرد: این موضوع را از رئیس جمهور مطالبه خواهیم کرد که سازمان امور استخدامی پست های مناسب در روابط عمومی ایجاد و روابط عمومی ها جایگاه دار شود.

وی تاکید کرد: مدیران مکلف هستند بودجه لازم برای انجام کار روابط عمومی را تامین و در اختیار آنها قرار دهند.
استاندار با اشاره به اینکه دانش بنیان کردن روابط عمومی ها مهم است، گفت: اینکه روابط عمومی در زمره مشاغل سخت قرار گیرد را مطالبه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سازمان امور استخدامی تلاش کند تا جایگاه روابط عمومی ها ارتقا یابند، گفت: روابط عمومی ها زبان گویای حاکمیت هستند و به عنوان نماینده حاکمیت باید عملکرد نظام را تبیین کنند.

دکتر احمدزاده روابط عمومی‌ها را بر ایجاد ارتباط با رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان توصیه کرد و با بیان اینکه بدون ارتباط با رسانه ها روابط عمومی ها موفق نخواهند شد، گفت: اگر رسانه های استان تقویت شوند استان قوی می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی ها نقد منصفانه از رسانه ها را بپذیرند و اصلاح کنند، اگر رسانه‌ای به تخریب مدیر دستگاهی پرداخت روابط عمومی نباید تخریبی برخورد کند بلکه به سمتی برود که نقد سازنده باشد.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی ها حق ندارند هیچ کسی را حتی آنهایی که علیه مدیری مطلبی می‌زنند تخریب کنند.

وی با بیان اینکه سعی نکنیم با دروغ دولت را بزرگ کنیم بلکه به گفتن حقایق بپردازیم، گفت: اگر دروغ بگویم مردم کار واقعی را هم دروغ می پندارند.

دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها جلوی جوسازی و خلاف واقع را بگیرند اگر مدیرکلی از شما خواست مطلبی را به دروغ منتشر نمایید شما نپذیرید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها چشم و گوش خود را معطوف به فرامین، بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری کنند.

در پایان نشست با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان رای گیری به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین