« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
عصر امروز انجام شد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه مدیران ستادی با ستوانیکم حسین جمشیدی جانشین بخش سرآسیاب از مصدومان حادثه قتل اخیر عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آن قرارگرفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه مدیران ستادی با ستوانیکم حسین جمشیدی جانشین بخش سرآسیاب از مصدومان حادثه قتل اخیر عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آن قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در حاشیه این دیدار از کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان فراجا یادکرد و گفت: صحت و سلامتی کارکنان و ارتقاء روحیه آنان نقش مهمی در کیفی‌سازی ماموریت‌ها دارد.

سرهنگ فرزین جمشیدی با اشاره به اقدام سریع ماموران انتظامی در حوادث گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهمئی شبانه روز جان بر کف از امنیت شهرستان دفاع خواهند کرد و شهر برای ارازل اوباش نا امن کردند.

وی خاطر نشان کرد؛ امنیت مردم خط قرمز پلیس است اگر کسی بخواهد آن را به خطر بیندازد با حمایت دستگاه قضایی ، پلیس شدت با آن برخورد خواهد کرد و هیچ تعارفی با کسی نداریم.

سرهنگ جمشیدی با دعا و آرزوی سلامتی برای شفای کامل مصدوم این حادثه گفت:‌ باید برای حفظ و صیانت ازکارکنان تلاش شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه از صدر اسلام تاکنون عیادت مریض و دیدار او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و عیادت از بیمار رضایت خدا را به همراه خواهد داشت، گفت‌:‌ دستورات لازم برای تسریع در روند درمان بیشتر این عزیز صادر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: