« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی"حسن مرادی " را به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛طی حکمی از سوی عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، "حسن مرادی تلگرد" به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان لنده منصوب و از زحمات امید کاظمی در دوران سرپرستی اداره ورزش لنده تقدیر به عمل آمد.

مراسم تکریم و معارفه امروز دوشنبه هشتم خردادماه  با حضور نصرت زاده معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛ جلال دانش فرماندار لنده و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  برگزار شد.

حسن مرادی تلگرد از فرزندان شهرستان چرام ، داری مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد که سابقه کار در شهرستانهای بهمئی و چرام را نیز در رزومه کاری خود دارد.

در متن انتصاب حسن مرادی تلگرد ،سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان لنده که به امضای عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رسیده آمده است:

جناب آقای حسن مرادی تلگرد
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان لنده منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تلاش و تعامل سازنده با روسای ادارات، کارکنان، پیشکسوتان ،ورزشکاران، صاحب‌نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت‌محور و برنامه‌های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی مبذول دارید:

1- اهتمام و رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل مشکلات مبتلا به جوانان

2-نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی

3-نظارت و اقدامات لازم و دقیق برکلیه پروژه های عمرانی مرتبط با آن شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان

4-اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان

5-نظارت و بازرسی های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، حوزه امور مربوط به باشگاه و اماکن ورزشی شهرستان لنده

6-برنامه‌ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته های ورزشی شهرستان

7-قانون مداری، اجرای متقین قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی، اداری و اموال دولتی

8-زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی،چابک سازی و کوچک سازی

9-انجام سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه زیر نظر مسئولین مافوق.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف شهرستان لنده و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید .

عین الله دهقان
مدیرکل ورزش و جوانان استان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: