« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
سخنران مراسم جشن مبعث در یاسوج گفت:مدتی است در بی خبری مسئولین پای افراد و سران فتنه 88 به استان باز شده است/متأسفانه  شهر که خلوت بشه قورباغه هفت تیر کش می شود

 

به گزارش آوای دنا به نقل از چهارفصل ، شب گذشته مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با حضور نمازگزاران در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا شهر یاسوج برگزار شد.

ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدروح الله شفقت پور به بیان ویژگی ها و هدف بعثت پیامبر خاتم در جمع نمازگران مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا یاسوج پرداخت.

وی در ادامه صحبت های خود به اتفاقات اخیر صورت گرفته در مرکز استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: سال گذشته ما نسبت به برگزاری کنسرت هایی که در آنها کار های خلاف شرع دیده شد تذکراتی را دادیم ولی متأسفانه به نتیجه نرسید.

سخنران مراسم جشن مبعث در ادامه به دعوت از افراد اهل فساد و فتنه به استان کهگیلویه وبویراحمد واکنش نشان داد و اظهار داشت:چرا باید افرادی که دارای سابقه حضور در فتنه 88 و مجلس ششم هستند پایشان برای سخنرانی به این استان باز شود؟

شهر خلوت که بشه قورباغه هفت تیر کش میشه

حجت الاسلام و المسلمین سیدروح الله شفقت پور در ادامه به حضور فائزه هاشمی،آشوب گر و لیدر فتنه گران سال 88 در یاسوج  و سابقه این فتنه گر در توهین به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مدتی است که افرادی وابسته به جریان فتنه و از سران و سردمداران فتنه 88 به استان دعوت شده اند که این افراد سابقه زیادی در توهین به نظام و رهبری داشته اند.

وی در پایان به حضور غیرمنتظره این لیدر فتنه گران سال 88 در یاسوج بدون اطلاع داشتن هیچ شخصی از حضور وی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه  شهر که خلوت بشه قورباغه هفت تیر کش می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: