« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۷
در از لنده چه خبر این سری می خوانیم:ماجرای پل روستای برمل/ بازخوانی یک خبر/ ماجرای درمانگاهی در عالی طیب /مسولان چانه زن /آقای امام جمعه تشکر

 ماجرای پل روستاي برمل
در ساليان دور و در پايان دوران اصلاحات و رياست جمهوري حجت الاسلام خاتمي وقتي در حادثه دلخراش مرگ  2جوان ناکام پاي مسولين وقت به روستاي برمل باز مي شود فرماندار وقت جناب حجت الاسلام ميرمحمدي که انصافا مديري پيگير هم بوده در جمه مردم محروم روستا از احداث پل ارتباطي برمل به قيام خبر داد که اين خبر تا حدودي قلب مردمان اين ديار را که بخاطر حادثه دلخراشي جريحه دار بود التيام بخشيد و مقدمات کار شروع و چند در صدي از کار تکميل اما از آن زمان تا کنون که 3 بار دولت تغيير نموده هنوز نه پلي زده شد و نه سراغي از اين پل گرفته شده تا آرزوي احداث اين پل و افتتاح آن بر دل اين مردم همچنان بماند
کاش مسولين چاره اي انديشيده و نسبت به رفع اين معظل اقدامي نمايند !!
و در پايان اميدواريم آقاي مير محمدي فرماندار وقت و مدير کل حال استانداري استان دو باره دستي گيرد و وعده چندين ساله خود را خود پيگير و محقق نمايد .

بازخواني يک خبر
آواي دنا-بدري:امروزه مبادي ورودي شهرها به عنوان اولين و آخرين سکانس مواجهه مخاطب با آنها که به نوعي فرهنگ ، تمدن ، تاريخ و هويت محلي مردم را به نمايش مي گذارد از اهميت ويژه و فوق العاده اي برخوردارند...

برهمين اساس ورودي شهر لنده از طرف دهدشت که در واقع پيشاني شهرستان لنده است و بايد توجه ويژه اي به آن شود مورد کمترين لطف و مرحمت مسولان قرار گرفته  و علاوه بر ايجاد بلوار وسط آن و کاشت چند نهال درخت بي ثمر کار ديگري روي آن صورت نگرفت.
لذا از شهردار جوان لنده و اداره برق اين شهرستان انتظار مي رود در اسرع وقت نسبت به روشنايي ان و ساماندهي اين بلوار که هم اکنون از طرف شهرداري بعنوان بلوار امام حسين (ع)نام گرفت اقدام نمايند .
متاسفانه برق اين ورودي در بسياري از شبها قطع و طي چند ماه اخير در صورت روشنايي يک در ميان روشن بوده که عليرغم تذکرات و يادآوريهاي مردم اين مهم مورد بي اعتنايي قرار گرفت است.
همچنين اين ورودي از کمترين زيبايي و نماد شهري و عمراني برخوردار است و وضعيت فعلي حق شهر لنده شهر اولين ها شهر متمدن و باسابقه ايل بزرگ طيبي نيست و به هيچ عنوان نمي تواند تاريخ و هويت مردم اين شهر را به نمايش بگذارد.
آواي دنا در اين خصوص هرماه يک الي دو گزارش منتشر و تا رفع کامل اين گره از پيگيري و اعلام گزارش عملکرد مسولان مربوطه کوتاه نخواهد آمد.انشاء الله
و اما بعد از گذشت بيش از 2 ماه از اين خبر برق اين بلوار همچنان قطع و ورودي شهر همچنان در تاريکي مطلق بسر مي برد و هيچگونه اقدام خاصي از طرف اداره محترم برق بعمل نيامده است و اما جا دارد از شهرداري محترم بخاطر کاشت درخت در دو طرف اين بلوار و رنگ اميزي سنگهاي بلوار و نامگذاري آن تقدير و تشکر نماييم و منتظر اقدامات بعدي آقاي شهردار باشيم.


ماجراي درمانگاهي در عالي طيب
سالهاست که بحث افتتاح درمانگاهي در روستاهاي چها راه عالي طيب و يا قيام مطرح است و هيچگاه به سر منزل مقصود نرسيده تا اين پروژه همچنان ناکام و اين نياز همچنان گريبان مردم محروم اين روستاها را گرفته باشد.
کاش براي يک بار اين موضوع کارشناسي و اقدام لازم در جهت افتتاح ان در روستاي مستحق بعمل مي امد به هر حال رفع محروميت بهداشتي و درمانگاه حق هردو روستا مي باشد و اي کاش اين زمينه براي هر دو روستا فراهم مي شد تا هم اختلافات رخت بر مي بست و هم اين نياز حياتي رفع مي گرديد ما هم به نظاره مي نشينيم و دست تدبير دولت تدبير و اميد را بر حل اين موضوع مي فشاريم


مسولان چانه زن
تقريبا رسم شده هر گاه قانون سراغ ما را گرفت ما هم دست به دامان مسولان و معتمدان و افراد ذي نفوي مي شويم و از آنها استمداد مي طلبيم
لذا با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي مختلف از جمله مسائل اجتماعي و نا امني هاي شهري ايجاد شده بر ان شديم از مسولان عزيز بخواهيم تا حرمت نگه دارند و احيانا و خداي ناکرده خداي ناکرده از خاطيان و هنجار شکنان حمايت نکنند.
شايد شايعات موجود ما را مجبور نموده تا گريزي به اين مضوع داشته باشيم و شايد هم کاسه ي صبري به لب آمد و پشت پرده بعضي از اين مشکلات را بر ملا نمود.


اقاي امام جمعه تشکر
شايد نماز جمعه و خطيب جمعه زبان گوياي مردماني است که هيچ بلندگويي را در اختيار ندارند تا فرياد حق گرايانه ي خود را زده باشند.
اخيرا امام جمعه عزيز شهر لنده به جد پيگير بعضي از مطالبات مردم لنده ازطريق خطبه هاي نماز جمعه بودند هم در بحث استخدام کميته امداد استان کهگيلويه و بويراحمد و هم در بحث رسيدگي به پروندهاي قضايي اين شهرستان که اين امر به مذاق بسياري از مردم خوش امده و باعث دلگرمي و اميدواري مردم شده است لذا ضمن تشکر از اين اقدام امام جمعه محترم اميدواريم اين مباحث تا رفع تمامي مشکلات تداوم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: