« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی باحضور جمعی ازمردم و مسئولان محلی در گلزار شهدا ی لنده برگزار شد

آوای دنا:صبح امروز مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی باحضور جمعی از مسولان محلی ،مردم و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان لنده  در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.


مختار مشهدی زاده مدیر جهاد کشاورزی لنده  در این آیین ضمن گرامیداشت هفته جهاد و یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس ، اظهار کرد: عزت و سربلندی ملت شریف ایران مدیون خون شهیدانی است که با نثارکردن ارزنده‌ترین گوهر وجودی خود، یعنی جانشان راه مکتب اهل بیت را ادامه دادند و زمینه آزادی و آزادگی رابرای ما فراهم کردند.


مشهدی‌زاده به توطئه دشمنان در خصوص اقتصاد و تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سعی داریم در سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است با همراهی و مشارکت عمومی کشاورزان و تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی گامی در جهت معیشت و اقتصاد عمومی برداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: