« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه از مناطق سخت گذر و محروم جلاله و زیلایی بازدید کرد

 

استاندار با حضور تعدادی از مدیران استانی روز جمعه از ساعت 7 صبح به مدت 12 ساعت مناطق محروم جلاله و زیلایی را مورد بازدید قرار داد و از مشکلات مردم این منطقه با اطلاع شد.
در این بازدید که غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شوراس اسلامی وتعدادی از مدیران‌ کل استانی و مسئولین شهرستانی حضور داشتند، مردم این مناطق مشکلات خود را مطرح کردند که مورد بررسی قرار گرفت.
خادمی در دیدار مردم عشایری منطقه موردزرد زیلایی، اظهار کرد: محدود بودن اعتبارات عمرانی، بدهی بیش از بودجه عمرانی استان به پیمانکاران، افزایش بی‌رویه استخدام ها و مشکلات مردم و پروژه‌های عمرانی راکد و از سویی حجم وعمق بالای محرومیت چنین مناطقی درد کنونی این استان است.
وی با بیان اینکه، در چنین شرایطی نباید انتظارات و سطح توقعالت بالایی داشت، تصریح کرد: با شرایط موجود تمام تلاش مان بر این است که برای کاهش این مشکلات و شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی و بهبود شرایط اقتصادی، اشتغال و تولید در کنار حمایت های دولت تمام توان استان و همه ظرفیت ها را بکار گیریم.
خادمی یادآور شد: هم اکنون بیش از یک هزار و 700 پروژه عمرانی در بخش های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی و خدمات از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که بسیاری از آنها راکد و یا نیمه فعال هستند.
خادمی با اشاره به اینکه، تحت هر شرایطی دغدغه‌های همه خادمین شما تلاش برای رفع مشکلات مناطق دور افتاده و محروم به خصوص مشکلات این منطقه است، گفت: پیگیر مشکلات منطقه عشایری موردزرد زیلایی هستم و این مشکلات را در اولویت کار قرار می دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی ازعوامل مشکلات و حجم بالای آن را در این استان سخت گذر، صعب العبور و پراکندگی روستاها برشمرد و افزود: از سویی نگاه‌های قومی و قبیله‌ای هم بر این مشکلات افزوده بود.
خادمی گفت: دولت توجه ویژه به مناطق محروم و دور افتاده دارد و مشکلات و کمبود‌های این مناطق بررسی و همه تلاش خود را در راستای رفع آنها به کار می‌گیریم.
وی به نقش ارزنده عشایر در تولید و اقتصاد اشاره کرد و گفت: عشایر با سختی و مشکلات کاری که دارند نقش مهم و بزرگی در اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند و تلاش مسئولین بر این است تا با کمک های فنی و اعتباری و همچنین تسهیلات زمینه تولیدات محلی رونق بیشتری بگیرد.
استاندار بر تداوم و حضور مستمر مسئولان استانی و محلی در میان مردم به خصوص مناطق دور افتاده و عشایری تأکید کرد و گفت: حضور مسئولان در میان عشایر خود مایه دلگرمی و امید برای رفع مشکلات آنها خواهد بود.
زارع نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم از وضعیت نامناسب راه‌ها، اعتبارات و حجم مشکلات موجود در منطقه زیلایی اظهار نگرانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را در کنار استاندار ومسئولین برای کاهش رفع مشکلات این منطقه بکار می گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: