« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت:مجوز فعالیت پنج دفتر جدید پیشخوان دولت در این استان امسال از سوی سازمان ثبت احوال کشور صادر و دریافت شده است

 

به گزارش آوای دنا ،سید محمدعلی تقوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت دفتر پیشخوان دولت در کهگیلویه و بویراحمد فعال و به مردم خدمات متعددی ارایه می دهند، افزود: پرونده این تعداد دفتر پیشخوان جدید درحال بررسی است که پس از طی مراحل قانونی به زودی مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی بیان کرد: اداره ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی به منظور واگذاری خدمات تصدی گرایانه به بخش خصوصی برخی از خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دارای شرایط لازم واگذار می کند.

تقوی دفاتر پیشخوان را از موسسات غیردولتی دانست و اظهارکرد: این موسسات با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک و واگذاری امور به بخش خصوصی راه اندازی و خدمات متعددی برای این دفاتر پیشخوان تعریف شده است.

وی ارایه خدمات ثبت احوال به مردم را حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: از جمله مزایای وجود دفاتر پیشخوان شتاب بخشی در ارایه خدمات هویتی به مردم، مشتری مداری و ایجاد تسهیلات مطلوبتر، جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری،کاهش هزینه ها، عملیاتی شدن اهداف دولت در برنامه های پنجساله توسعه و نظارت بهتر دستگاه های دولتی در اجرای خدمات رسانی به مردم توسط بخش خصوصی است.

تقوی ابراز داشت: با توجه به فراهم بودن شرایط و زیرساخت های لازم در شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد به زودی ثبت نام کارت ملی هوشمند در آن انجام می شود.

وی افزود: اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری خدمت ثبت نام کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوانی که زیرساخت های ارتباطی با سازمان ثبت احوال کشور را محیا کنند را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: