« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
امام جمعه شهر لنده  با تقدیر از عملکرد نیروهای انسانی و خصوصا سپاه پاسداران در جهت تلاش برای مهار آتش سوزی منابع طبیعی و محیط زیست در کوه سفید این شهرستان گفت: از عملکرد مسئولان استانی در خصوص مهار آتش سوزی و تخریب محیط زیست گله‌مند هستیم

 آوای دنا :حجت‌الاسلام والمسلمین کیانی اصل در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته لنده با اشاره به آتش سوزی بخشی از عرصه‌های جنگلی و مرتعی کوه سفید لنده گفت:نبودن جاده ارتباطی در این منطقه علیرغم وجود خانوارهای عشایری یک خلاء بزرگ است که باید مورد توجه مسولان قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه لنده از عدم همکاری مسولان استانی و کمبود امکانات مورد نیاز در جهت مقابله با آتش سوزی گلایه نمود و افزود مسولان استانی برای مقابله با چنین شرایطی اگر نمی توانند مناطق و شهرستانها را تجهیز کنند حداقل خود را مجهز و برای مقابله احتمالی با این وضعیت آمادگی لازم را داشته باشند.
وی همچنین از مردم در خواست نموده تا در چنین مکانهایی از پرپایی آتش خوداری نموده و در حفظ و نگهداری منابع طبیعی که سرمایه ی زندگی ما است نهایت دقت و توجه را بعمل آورند.
به گزارش آوای دنا طی دو روز اخیر ،بیش از 20 هکتار از اراضی منابع ملی شهرستان لنده در کوه سفید طعمه حریق شدکه هنوز علت اصلی آتش‌سوزی مشخص نشده است.

شهرستان لنده با ياسوج مرکز گهگيلويه و و بويراحمد حدود 200 کيلومتر فاصله دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: