« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
جناب آقاي محمدي انتظار جامعه دانشجويي از شما كه از آزادگان و افتخارات 8 سال دفاع مقدس هستيد،‌چيزي نيست كه 2 نفر آشوبگر دانشگاه ياسوج از شما مي خواهند

آوای دنا :مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ياسوج در پي ديدار 2 نفر از دانشجويان اين دانشگاه با معاون سياسي استاندار و بيان برخي از سخنان به نمايندگي از 5 هزار دانشجو گفت: آقاي محمدي، انتظار جامعه دانشجويي خواسته 2 نفر آشوبگر نيست.

محمد عبدالحسيني در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در ياسوج با اشاره به ديدار دو روز گذشته 5 نفر از دانشجويان دانشگاه هاي ياسوج با معاون سياسي امنيتي استاندار و اظهار ادعاهايي در حمايت از سرپرست دانشگاه ياسوج گفت: از اين 5 نفر فقط دو نفرشان از دانشجويان دانشگاه ياسوج بود كه به قول خودشان به نمايندگي از 5 هزار دانشجو با آقاي محمدي صحبت كردند.

وي افزود: چهره اين 2 نفر دانشجوي دانشگاه ياسوج براي افكار عمومي دانشگاه و فعالين فرهنگي دانشجويي كاملا مشخص است و هيچ گاه فعاليت هاي آنها در سال 88 را فراموش نمي كنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ياسوج خطاب به معاون سياسي استاندار گفت: جناب آقاي محمدي انتظار جامعه دانشجويي از شما كه از آزادگان و افتخارات 8 سال دفاع مقدس هستيد،‌چيزي نيست كه 2 نفر آشوبگر دانشگاه ياسوج از شما مي خواهند.

وي افزود: اين افراد كساني هستند كه برنامه هايي چون كرسي هاي آزاد انديشي، مناظرات دانشجويي و غير دانشجويي،‌پخش فيلم و ساير فعاليت هاي فرهنگي دانشجويان را به تمسخر مي گرفتند و امروز به عنوان فعال فرهنگي با شما ديدار مي كنند و شما بر حرف هاي آنها صحه مي گذاريد.

عبدالحسيني خطاب به فتاح محمدي،‌معاون سياسي استاندار گفت: با چه منطقي شما به افرادي كه به دروغ خود را نماينده دانشجويان دانشگاه ياسوج و فعالين فرهنگي مي دانند و حتي 3 نفر آنها دانشجوي اين دانشگاه نيستند،‌ نشست برگزار مي كنيد و بر حرف هايشان صحه مي گذاريد؟

وي افزود: اين افراد كساني هستند كه با سابقه مشخصي كه دارند،‌چهره خودشان را پشت دكتر رمضاني قايم مي كنند و در صورت لزوم و در زمان خودش از پشت به دكتر رمضاني نيز خنجر مي زنند همان گونه كه پرونده سال 88 آنها نشان مي دهد.

اين مسئول تشكل دانشجويي دانشگاه ياسوج به لزوم برخورد منطقي با مساله رئيس دانشگاه ياسوج از سوي مسئولين استاني تاكيد كرد و گفت: ما دانشجويان دانشگاه ياسوج به صورت صفر و صدي با مساله رياست دانشگاه ياسوج و آقاي دكتر رمضاني برخورد نمي كنيم و اگر لازم باشد براي آگاهي افراد گزارش كاملي از آنچه در دانشگاه ديديم منتشر مي كنيم اما ديدگاه ما برخورد منطق و قانوني با مساله مسئول دانشگاه است و بايد در حد امكان از سياسي كاري كه ضربه اي بر پيكر دانشگاه و سرپرست آن مي باشد پرهيز كرد.

عبدالحسيني خطاب به معاون سياسي استاندار افزود: از شما مي خواهيم با كناره گيري از سياست بازي و سياسي كاري سعي در حل اين مشكل با منطق انقلابي داشته باشيد و اسير بازيچه عده اي دانشجوي معلوم الحال نشويد.

وي افزود: ما هم به عنوان دانشجويان دانشگاه ياسوج از مسئولين استاني و كشوري مي خواهيم كه براي برگشتن آرامش و ثبات به فضاي دانشگاه،‌ نسبت به مشخص شدن هر چه سريعتر وضعيت رئيس اين دانشگاه اقدام كنيد و نگذاريد دانشگاه ياسوج به عنوان گوشت قرباني اسير مطامع برخي افراطيون شود و با قايم شدن پشت جريان دانشجويي سعي در ايجاد التهاب در دانشگاه را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: