« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ظهر امروز به پاس هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌و گو کردند

به گزارش آوای دنا:در ابتدای این دیدار اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده ضمن تبریک هفته دولت و سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی ،امنیت و آسایش کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای گرانقدر ، جانبازان ، آزادگان و فداکاری همه رزمندگان اسلام دانست و افزود : بدون شك سرافرازي امروز ايران اسلامي به بركت مقاومت و پايداري تمام كساني است كه در مسير آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي حركت كردند.
همچنین محمد مرادی فرماندار لنده با تبریک هفته دولت و سالروز ورود آزادگان به کشورمان گفت: آنچه باعث شادی آزادگان و تحمل رنج و سختی اسارت شده همراهی و مساعدت مردم در زمان جنگ و بعد از جنگ بوده است.
مرادی در ادامه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان لنده اشاره و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه به لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان ما با وجود نمایندگی بودن فرهنگ و ارشاد اسلامی، به لحاظ کمی و کیفی توانسته مقام و رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: ما از سایر شهرستان‌ها جلوتر هستیم و توان و ظرفیت آن را داریم که با تلاش شبانه‌روزی این جایگاه‌خود را تثبیت کنیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: محدودیت‌های اداری و چارت سازمانی تاکنون اجازه استقلال اداره فرهنگ و ارشاد را به ما نداده ولی پیگیر این موضوع هستیم و در اولین فرصت و با تعدیل موانع قانونی این مهم در شهرستان ما نیز محقق خواهد شد.

در ادامه این برنامه تعدادی از هنرمندان این شهرستان به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از فرماندار آزاده شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: