« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
سهیلا عزیز زاده : این طرح را با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، بهبود سلامت محرومان، نهادینه کردن خدمات داوطلبانه سلامت و حمایت از بیماران کم درآمد و آسیب پذیر در شهرستان لنده اجرا نموده ام

آوای دنا:به مناسبت فرا رسیدن اول شهریور ماه روز پزشک، طرح ملی ویزیت رایگان بیماران  همزمان با سراسركشور در مطب شخصی یک ماما در شهرستان لنده اجرا شد.
در این طرح یک روزه بیش از 140 نفر از زنان بیمار ویزیت و مشاوره گردیده اند.
سهیلا عزیز زاده کارشناس مامایی شهرستان لنده در این خصوص به آوای دنا گفت: این طرح را با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، بهبود سلامت محرومان، نهادینه کردن خدمات داوطلبانه سلامت و حمایت از بیماران کم درآمد و آسیب پذیر در شهرستان لنده اجرا نموده ام .
شهرستان لنده با قدمت تاریخی فاقد کلینیک پزشکی ،پزشک متخصص و امکانات لازم می باشد این شهرستان در 200کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

به گزارش آوای دنا ، روز اول شهريورماه ، به پاس بزرگداشت ابوعلی سينا ستاره پرفروغ عرصه طب در ايران ، روز پزشک ناميده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین