« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
لباس دانش آموزان علاوه بر پوشش، نشان وقار و عفاف آنان است، شکل و دوخت لباس آنان باید مطابق با شؤون اسلامی و تبليغ كننده سبك زندگي ايراني اسلامي باشد

 به گزارش آوای دنا ،فتاح بدری در مصاحبه خبری با خبر لنده ، ضمن اشاره به نزديك شدن به فصل بازگشايي مدارس اظهار كرد: مدرسه اولین مکان رسمی است که دانش آموزان به آن  وارد می‌شوند و به محض ورود یکسری تجربیات تازه را بايد بياموزد.

وي افزود: هم‌سانی رنگ لباس دانش‌آموزان یک کلاس قانون‌پذیری، تبعیت‌پذیری، اجتماعی شدن، را در کودکان پرورش می‌دهد.

دبیر ستاد عفاف و حجاب اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصريح كرد: باوجود این‌که بچه‌ها در طبقات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مختلفی هستند سادگی و برابری را درک می‌کنند. در واقع وقتی بچه‌ها خود را برابر با هم می‌یابند ارتباط‌‌گیری اجتماعی‌شان تسهیل می‌شود.

وي تاكيد كرد: لباس دانش آموزان علاوه بر پوشش، نشان وقار و عفاف آنان است، شکل و دوخت لباس آنان باید مطابق با شؤون اسلامی و تبليغ كننده سبك زندگي ايراني اسلامي باشد.

مسول ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده خاطر نشان ساخت: در راستای اجراي سیاست های شورای عالی آموزش و پرورش و برنامه تحول بنیادین آموزش وپرورش، توزيع و دوخت لباس دانش اموزان را از خردادماه و همزمان با تعطیلی مدارس در دستور کار قرار داده ایم که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و با تعامل وهمکاری خوب مدیران ، انجمن اولیاء و مربیان توانستیم از نیمه دوم تیرماه پوشاک دانش آموزان را تهیه و توزیع نماییم .

وي اظهار كرد: با برنامه ریزی هاي صورت گرفته از قبل، توزيع لباس هاي دانش اموزان در همه ی مقاطع تحصيلي تا تاريخ دهم شهریورماه به طور كامل انجام گرديد.

بدري اظهار كرد:توزيع لباس نسبت به سالهاي گذشته با برنامه ريزي صحيح و مديريت دقيق با بهترين كيفيت انجام شد كه رضايت دانش آموزان ، والدين و مديران مدارس را در پي داشت.

وی افزود: باتوجه به تاثير گذاري رنگ در يادگيري ، به همه مديران به جهت استفاده ي دانش آموزان مقاطع ابتدايي و متوسطه اول از لباس هاي رنگي با زمينه شاد  توصيه و تاكيد شد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره آموزش و پرورش لنده اظهار كرد: یکی دیگر از مهمترين توفیقات ما در اجراي خوب تهيه و توزيع لباس دانش آموزان علاوه کیفیت و تنوع لباس،  بحث قیمت ها  بود، که به مراتب از نرخ اعلام شده توسط اداره صنعت و معدن و تجارت استان کمتر بوده است .

بدري در پايان یادآورشد : طرفین قرار داد و تولید کنندگان موظف به رعایت نرخ مصوب لباس فرم دانش‌آموزان هستند و از والدین محترم دانش‌آموزان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در افزایش قیمت‌ها و یا تاخیر در تحویل لباسها مراتب را سریعا به واحد بازرسی آموزش و پرورش اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین