« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
سقوط یک دستگاه پیکان بدلیل انحراف به سمت چپ به پایین تپه و نجات مسافران این خودرو به شکل معجزه آسایی در حوالی شهرستان لنده

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

عصر امروز یکدستگاه پیکان سواری که از سمت چهار راه عالی طیب به طرف شهر لنده در حرکت بوده بدلیل انحراف به سمت چپ به پایین تپه سقوط نموده که از پنج سرنشین آن فقط یک نفر بصورت حاد دچار صدمه گردیده که بلافاصله به درمانگاه شهرستان لنده انتقال داده شد است.

                                                                                               

علیرغم اینکه این خودرو به پایین تپه سقوط نموده اما با وجود شیب بسیار تند محل تصادف خودرو قبل از سقوط به ته دره و در فاصله ی چند متری این دره به سمت جاده تغییر مسیر داده و در این شیب بسیار تند روی چهار چرخ خود و بدون از اینکه واژگون گردد توقف نموده است.

اما این حادثه یک نکته قابل توجه هم داشت و آن اینکه : بلافاصله بعد از وقوع حادثه با پلیس 110 و مرکز اورژانس 115 تماس حاصل گردیده که خوشبختانه با وجود فاصله ی شهر تا محل حادثه بعد از 17 دقیقه خودروی پلیس در محل حادثه حضور پیدا کرد که جای تقدیر و تشکر دارد اما مرکز اورزانس 115 به هیچ وجه در محل حادثه حضور پیدا نکرد! ...

                                                                                     

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: