« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
آئین جشن روز جهانی کودک با حضور کودکان و جمعی از مسئولان در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت حوزه آموزش ابتدایی این اداره و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد

 

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

در این آئین کودکان برنامه های قرآنی، قصه گویی، شعر، سرود-،دل نوشته کودک اجرا کرده و به بزرگترها گل اهدا کردند.

همچنین در این آئین عوامل برنامه غنچه گلای شبکه دنا برنامه ویژه روز کودک اجرا کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین جشن روز جهانی کودک به تأکید برحقوق کودک در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: ائمه معصوم(ع)با تأکید بر رعایت حقوق کودکان بر تربیت صحیح آنان تأکید فرموده اند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ،هادی زارع پور اظها ر کرد: پرهیز از اعمال خشونت نسبت به کودکان، رفتار مناسب، ترویج عادات مطلوب، رعایت حق تفریح و بازی این حقوق است که کنوانسیون حقوق کودک نیز دربندهای حقوق کودکان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در زمینه تحصیل و تربیت کودکان به یک انقلاب علمی و نگرش در تربیت بپردازیم و یک بازخوانی و بازنگری انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از نظر کارشناسان تعلیم وتربیت و روانشناسان دراین مسیر ضرورت است.

به گزارش تسنیم، در این آئین فصلنامه تعلیم و تربیت باکیفیت کودکان در10بند قرائت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: