« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
ستارهدايتخواه در ياسوج: دولت نهم در بسياري از بخش‌ها پنج برابر دولت‌هاي پيشين کار كرده است عضو کمسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: استکبار به دولت اصلاحات بسيار اميدوار شده بود که بتواند انقلاب اسلامي و شعارهاي حرکت‌آفرين آن را به سستي و حتي خاموشي بکشاند. ستار هدايتخواه در جمع حاميان مردمي احمدي‌نژاد در ياسوج اظهار كرد: با روي کار آمدن دولت نهم دوباره ارزش‌هاي ما و انقلاب زنده شد و ما علي‌رغم اين‌که در دولت اصلاحات با برخي عقب‌نشيني‌ها به اسم تنش‌زايي و روحيه شاه‌ سلطان‌حسيني برخي از سران اصلاح‌طلب مواجه بوديم، دولت نهم توانست اميد استکبار را به نااميدي تبديل كند

وي ادامه داد: با دست اين ملت دوباره مردي سکان‌دار شد که با روحيه شهادت‌طلبي انقلاب را زنده كرد و امروز به جايي رسيده‌ايم که جمهوري اسلامي به عنوان يک قدرت بين‌المللي در برابر استکبار ايستاده و يک جبهه ضد آمريکايي را در جهان تشکيل داده است. آمريکا امروز گريزي ندارد که در سياست و معادلات بين‌المللي ما را بپذيرد و اين مساله در سايه موضع گيري‌هاي شجاعانه احمدي‌نژاد در عرصه بين‌المللي محقق شده است.وي ادامه داد : امروز در نقطه عطف تاريخ مي‌باشيم و شاهد به زانو درآمدن استکبار جهاني هستيم.

نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: ضرورت دارد تا دولت دهم نيز از نوع دولت نهم باشد؛ چراکه اين دولت کارهاي بزرگي انجام داده و توانسته است چالش‌ها و نارسايي‌هاي موجود در جامعه را برطرف كند، اين دولت طي چهار سال گذشته در بسياري از بخش‌ها توانسته است پنج برابر دولت‌هاي پيشين کار کند که ساماندهي نظام بانکي، نظام توزيع و مصرف، ساماندهي حمل‌ونقل و بسياري از کارهاي بزرگ ديگر از جمله اين موارد مي‌باشد.

وي افزود: دولت گذشته علي‌رغم اين‌که وضعيت سوخت در کشور بسيار بد بود، به دليل ملاحظه‌کاري نتوانست تقسيم‌بندي سوخت را انجام دهد، اما اين دولت با شجاعت اين کار را به ثمر رساند و نشان داد که شجاعانه از پس مشکلات بر مي‌آيد.هدايتخواه در پايان گفت: احمدي‌نژاد از زهد و وارستگي ابوذر مانندي برخوردار است و با روحيه تلاش مي‌تواند جامعه ما را در مسير توسعه قرار دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: