« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
چرا سیستم اداری ما برای همه چیز ادارات اهمیت قایل می شوند جز جسم و سلامت روحی و روانی کامندان اداری؟

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
احمدعلی کریمی زاده :امروزه همه چیز را با پول می سنجیم با نفع و زیان مادی و عموما حرف و فکرمان شده است وضعیت اقتصادی و اینکه چه کسی چه دارد که ما نداریم و از کجا آورد ؟عده ای هم یا تهمت دزدی و دست کجی می زنند یا قمار یاهم اینکه گنج دیده است. کمتر حواسمان به چربی بدن هایمان که هرروز افزوده می شود و فشار خونهایمان معطوف می شود و تست بدنی حد اقل سالی دوبار که لازمه سلامتی هر انسان است را هم بیخیال شدیم. ماشین که فلز است فرسوده می شود و یادمان می رود که بدنهایمان نیز تعمیرات و چکاب می خواهند .فراموش کرده ایم که نیاز های روحی روانی و جسمی را جدی بگیریم.ورزش در زندگی روزمره ما هیچ نقشی ندارد و بخصوص کارمندان که کم تحرکترین مردمان هستند به واسطه نوع کار و ساعت و سیستم اداری،هر کار فرهنگی هنری و ورزشی می خواهیم انجام دهیم می گویند بودجه نیست در حالی که ورزش پیاده روی شبانه یا صبح قبل از اداره هزینه ای ندارد جز اندکی همت. چرا سیستم اداری ما برای همه چیز ادارات اهمیت قایل می شوند جز جسم و سلامت روحی و روانی کامندان اداری؟سالانه کارمندان دولتی چند همایش را شرکت می کنند و چند دوره مسابقه فوتبال یا فوتسال و تنیس روی میز و...یا حتی استخر شنا تجربه می کنند؟آیا مدیران ارشد کشوری و استانی به این باور نرسیدند که عقل سالم در بدن سالم است؟تحمل نقد ها وبرخوردهای غیر قانونی برخی ارباب رجوع ها و عکس العمل های ناشایست کارمندان نیز ره آورد همین توجه نکردن به مقوله ورزش است.چه می شد اگر استانداری ها این حضور در همایش ها و مسابقات را بخشنامه می کردند و تشویق و ترغیب نیز چاشنی آن می شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محتشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
0
کارمندان را از یک طرف مردم مفت خور می دانند از یک طرف حقوقشان کفاف زندگی شان را نمی دهد از این طرف هم کسی فکر سلامتشان نیست.بابا انتخابات را بچسب ول کن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: