« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
امروز فریاد استکبار ستیزی ملت ایران و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل آنان، به معنای واقعی شعار "هیات من الذله" سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در گفتگو با آوای دنا، برنامه فرهنگی و بصیرتی این اداره در دهه اول ماه محرم را تشریح نمود.
سید عیسی تقوی فرد با اشاره به تقارن گرامیداشت سیزدهم آبان با ایام محرم اظهار داشت: امروز فریاد استکبار ستیزی ملت ایران و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل آنان، به معنای واقعی شعار "هیات من الذله" سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است.
وی خاطر نشان کرد، تقارن این دو مناسبت بزرگ ، یک فرصت کم نظیر را در اختیار متولیان فرهنگی بویژه مدیران و دبیران گذاشته است که امیدواریم دستگاه بزرگ آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی نهایت بهره را از این فضای ایجاد شده ببرند.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده  افزود: از اوایل  آبان ماه مناسبت های متعددی وجود داشت که مرتبط با فعالیت های آموزش و پرورش بوده، به همین خاطر ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان در محل آموزش و پرورش لنده تشکیل خواهد شد و در خصوص حضور فعال دانش آموزان در قالب یک هیات بزرگ عزاداری و سینه در روز 13 آبان ماه که همان روز عاشوراست برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در سطح اداره آموزش و پرورش و مدارس ، ویژه این ایام افزود: برگزاری همه روزه زیارت عاشورا در سطح اداره ، سیاه‌پوش نمودن فضای آموزشی و اداری، دعوت از روحانیون و برگزاری مراسم سینه زنی در سطح مدارس و اداره متبوع ،ایجاد کلاسهای پرسش و پاسخ با موضوع اهداف و آرمانهای انقلاب امام حسین (ع) ،فعال شدن شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش در ماه محرم ، نصب بنر و پارچه نوشته هایی با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) و تشکیل هیئت عزاداری و سینه زنی دانش آموزان در روز 13 آبان و عاشورا را  از جمله برنامه‌های دهه اول محرم آموزش و پرورش شهرستان لنده دانست. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: