« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
درهمایش یاد معلم از خانواده فرهنگی چاروسایی که اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کرد تجلیل شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
درآئینی که از سوی آموزش وپرورش استان کهکیلویه و بویراحمد باحضور فرهنگیان، دانش آموزان، مسئولان بخش چاروسا و گروههای مختلف مردم درهنرستان شهدای قلعه رئیسی محل تدریس مرحوم شکرعلی فرزاد برگزار شد به پاس اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم فرزاد ازآنان تجلیل شد.
 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهکیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: مرگ و پیوستن به حق امری وجودی است و وقوع آن به معنی عدم نیست بلکه مرگ سرآغاز یک زندگی ابدی است و بر اساس تقدیر الهی همه به آن سرتسلیم فرود می آوریم.

زارع پور گفت: معلمان زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده اند و هدایت و سعادت جامعه در گرو اندیشه معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: خانواده مرحوم فرزاد با اقدام خداپسندانه و اهداء اعضای بدنش به بیماران نیازمند آخرین درس فداکاری را در تاریخ زندگی و تلاش خالصانه اش ثبت کردند.

وی گفت: همه همکاران و دوستان مرحوم فرزاد ایشان را چهره الگویی در رفتار، اخلاق، منش وگفتار معرفی می کنند و این اقدام خانواده اش، بعنوان ایثاری ارزشمند افزون بر فضایل والای انسانی ماندگار خواهد شد.

مرحوم شکرعلی فرزاد36ساله مدیرهنرستان شهدای قلعه رئیسی دچار سکته مغزی و با رضایت خانواده اعضای بدنش به 7 بیمار نیازمند اهدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: