« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کارگاه شرکت ریگ بتن متولی پروژه آبرسانی به دهدشت غربی(سوٍق) از رودخانه مارون در ایدنک پلمپ شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

پس از انتشار گزارشی در خصوص پل ارتباطی شهر لنده به سمت شهرهای سوق و دهدشت  با عنوان"خطر بیخ گوش پل ارتباطی لنده به دهدشت "در پایگاه تحلیلی خبری "آوای دنا"، صبح امروز با حضور امام جمعه، بخشدار مرکزی و قاضی دادگاه عمومی شهرستان لنده و صدور حکمی، کارگاه شرکت ریگ بتن متولی پروژه آبرسانی به دهدشت غربی از رودخانه مارون در ایدنک پلمپ شد.

این پروژه آب‌رسانی به دهدشت غربی(سوق) حدود 2 سال پیش از سوی آب منطقه‌ای شهرستان کهگیلویه و استان در روستای ایدنک از توابع شهرستان لنده آغاز شدکه در کنار این پل سدی به منظور پمپاژ اب رودخانه به بخش سوق ایجاد شده که نگرانی مردم شهرستان لنده را از تخریب این  پل و خطر ابشستگی موضعی اطراف پایه های پل  را افزایش داده و همین امر باعث شد تا جمعی از مردم با حضور در دفتر فرماندار لنده و همچنین دفتر رئیس دادگاه شهرستان مراتب نارضایتی و ترس و خوف خود را از تخریب و ریزش این پل ارتباطی بیان نمایند .

که در همین راستا جلسات متعددی برگزار شده و مواردی از جمله ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی پل قبل از اجرا و احداث سد مخزنی به توافق رسیده بود ولی مجریان پروژه تاکنون هیچگونه اقدامی انجام نداده اند.

که نهایتا صبح امروز قاضی دادگاه عمومی شهرستان لنده  حکم پلمپ کارگاه و معلق شدن پروژه تا زمان انجام تمهیدات لازم را صادر نموده است.

گفتنی است پیش از این پایگاه تحلیلی خبری اوای دنا این خطر را در مطلبی با عنوان "خطر بیخ گوش پل ارتباطی لنده به دهدشت "است را منتشر نموده است.
برای مشاهده متن خبر پیشین اینجا کلیک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین