« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد، گفت: فردي که با سوء استفاده از اعتماد پدرش از طريق رمز دوم کارتش حسابش را خالي کرده بود، شناسايي و دستگير شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالمطلب مرتضويان" با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه فردي به پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش توسط فرد يا افرادي ناشناس، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وي افزود: مأموران بنا بر اظهارات شاکي و با انجام اقدامات فني و تخصصي و هماهنگي قضايي فردي به هويت معلوم را شناسايي و دستگير کردند.
مرتضويان اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان کرد شاکي پدرم مي باشد و با توجه به اينکه رمزهاي کارت بانکي اش را در اختيارم قرار داده بود، با سوء استفاده از اعتمادش و با داشتن رمز دوم کارت بانکي اش اقدام به خريد کارت شارژ تلفن همراه به مبلغ شش ميليون ريال از حساب بانکي اش کردم.
وي ابزار داشت: متهم پس از اقرار، به مراجع قضايي تحويل و قرار مناسب براي وي نيز صادر شد.
رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان به شهروندان توصيه کرد: رمز کارت هاي بانکي را بر روي آنها يادداشت نکرده و يا در کنار آنها نگه داري نکنند و با تغيير دوره اي رمز عابر بانک خود ضريب امنيتي آن را بالا ببرند و هرگز کارت بانکي خود را در اختيار افراد ناشناس و غيرمطمئن قرار ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین