« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۱
اگر می‌دانستم به شهرستان محرومان نزول اجلال می‌فرمودید، به هر نحوی که بودی افتخار معیّت حضرتت را کسب و در میزان محرومیت این شهرستان توضیحات بیشتری عرضه می‌داشتم. مع الوصف امّید است نگاه طبیب حاذق، تشخیص کامل را داده و حتی المقدور معالجۀ این منطقۀ از هر جهت محروم را همواره در مدّ نظر داشته باشید

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: متن نامه حضرت آیت الله آه میراحمد تقوی به مرحوم آیت الله غیوری در خصوص همکاری با شهردار وقت دهدشت :

بسم الله و له الحمد

محضر مقدّس حضرت آیت الله غیوری دامت ایّام افاضاته

ضمن ابلاغ سلام لایق و طلب توفیق آن‌حضرت در نشر احکام مقدّسۀ اسلامی و تثبیت مبانی جمهوری اسلامی که خون‌بهای هزاران هزار شهید گرانقدر است؛ تصدیع می‌دهد اگر می‌دانستم به شهرستان محرومان نزول اجلال می‌فرمودید، به هر نحوی که بودی افتخار معیّت حضرتت را کسب و در میزان محرومیت این شهرستان توضیحات بیشتری عرضه می‌داشتم. مع الوصف امّید است نگاه طبیب حاذق، تشخیص کامل را داده و حتی المقدور معالجۀ این منطقۀ از هر جهت محروم را همواره در مدّ نظر داشته باشید. و البته مسافرت کوتاه حضرتعالی روزنۀ امّید بیشتری در قلوب مردم محروم و سلحشور و شهید پرور این منطقه مبتنی بر اینکه مسئولین دل‌سوزی هست که به یاد محرومان باشد، باز نمود. اکنون شهردار محترم این شهرستان آقای تقوی۱ که در مسافرت چندی قبل حضرتعالی مشمول عنایت پدرانه‌ات واقع گردید، یک دستگاه لودر به قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان خریداری نموده تا بتواند مشکلات بیشتری را حل نماید، انتظار دارند که در تنجیز این معامله حتی المقدور نیز مشمول عنایتت واقع شوند.۲ در خاتمه، طول عمر و صحّت مزاج حضرتت را از درگاه حضرت احدیّت جلّت عظمته خواستارم.

والسلام علیکم و علی اهل الحق
حقیر احمد تقوی مقدم
سرپرست حوزۀ علمیه ولیعصر (عج) دهدشت
۶۸/۱۰/۲۲

---------------------------------------------

1-آقای یزدالله تقوی، شهردار وقت دهدشت

۲ اینکه شهرداری یک شهر برای انجام خدمات شهری نیاز به یک دستگاه لودر داشته باشد و از نظر مالی قادر به تأمین آن نباشد تا آ میر احمد تقوی برای انجام آن از آقای غیوری استمداد بطلبد، عمق فقر امکانات و محرومیت منطقه را در آن مقطع تاریخی تا حدودی نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: