« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
سومین دوره تجلیل از مداحان و خدمتگزاران هیئت عزاداری در مسجد ابوعلی بهبهان برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) طی آیینی از مداحان و خدمتگزارانی که در محرم و صفر و دربرپایی مراسم سوگواری وعزاداری نقش داشته اند تجلیل به عمل آمد.

این جلسه  با حضور شاعران،مداحان،خدمتگزان و تعدادی از همشهریان و به منظور تقدیر وتشکر از زحمات دست اندرکاران وخدمتگزارانی که در برپایی مراسمات محرم وصفر هیئت عزاداری حسینی در مسجد ابوعلی بهبهان فعالیت داشته اند برگزار گردید که  ابتدا مدیحه ثرایی توسط امین دهین صورت گرفت و در ادامه تقدیر از خدمتگزاران انجام و سپس با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان عاشق اهل بیت(ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان به تعدادی از نونهالان مداح هدایایی به رسم یادبود اهدا شد . در انتها از تمبر یادبود سومین دوره مراسم نیز رونمایی شد.

همچنین در مراسمی دیگر سومین دوره جایزه شهید سلمان حاجوی ویژه نوجوانان مداح  علی اصغر خوان و دومین جشنواره حاجیه خیری جهانتاب ویژه خدمتگزاران خانم نیز برگزارگردید که لوح و هدایای برگزیدگان اهدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: