« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۲
شورای اداری شهرستان لنده طی پیامی درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی و اولین امام جمعه شهرستان لنده را به مردم ولایتمدار و خانواده معظم آن روحانی وارسته تسلیت گفتند

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

اعضای شورای اداری شهرستان لنده طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام نعمت‌الله محمودی اولین امام جمعه شهرستان لنده را به مردم ولایتمدار این شهرستان و خانواده معظم آن روحانی وارسته تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة». «هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن‌را پر کند».

 درگذشت روحانی تلاشگر در عرصه خدمت به انقلاب و مردم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نعمت‌الله محمودی موجب تألم و تأثر گردید سنوات حضور مؤثر وی در جایگاه امام جمعه‌ای شهرستان لنده را مردم شریف و عزیز این شهرستان فراموش نخواهند کرد.

در این پیام همچنین خاطرنشان شده که خدمت‌های عمومی و موردی به مردم شهرستان لنده قرین اجر از جانب پروردگار متعال است، از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم را مسئلت داریم و امیدواریم خداوند متعال دوران کسالت وی را مایه تطهیر و مغفرت واسعه آن عالم ربانی قرار دهد و بازماندگان را صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: