« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس و عضو جبهه پایداری گفت: امیرالمومنین(ع) را با شعار اعتدال کنار گذاشتند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

بعدازظهر امروز و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج، مراسم یوم‌الله 9 دی با حضور پرشور دانشجویان و با سخنرانی ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

هدایتخواه در این مراسم با بیان اینکه فتنه 88 خیلی وقت پیش در کشور آغاز شده بود و نقطه آغازین آن به 20 سال قبل باز می‌گردد، اظهار کرد: میرحسین موسوی به عنوان یکی از سران فتنه از 20 سال پیش بی‌خود و بی‌جهت خانه‌نشین نشده بود، بلکه بر طبق اسنادی که به دست آمده به همراه دوستان و همکاران خود در حال اجرای سناریویی از جنس فتنه 88 علیه انقلاب و نظام بودند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در همین خصوص افزود: شواهد و قرائن بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این توطئه برای ایجاد فتنه از خیلی سال‌ها پیش کلید خورده بود و با تأسیس مرکز پژوهش‌ها در دوران سازندگی و ریاست فردی مانند موسوی خوئینی‌ها بر آن و همچنین ملاقات بسیاری از عناصر دولت اصلاحات از جمله خود خاتمی با افرادی مانند جورج سوروس که حامی اصلی مالی کودتاهای مخملی در منطقه است، این فتنه کلید خورده بود.

وی از نقش بارز برخی از بنیادهای بین‌المللی برای ایجاد فتنه در کشور از جمله بنیاد ویلسون و بنیاد سوروس یاد کرد و گفت: برای این کار رسانه‌های غربی را هم به میدان آوردند، به طوری که خبرگزاری اسوشیتدپرس در ایران از 8 ماه قبل از انتخابات 120 خبرنگار را در ایران به کار گرفته بود و یا اینکه بی‌بی‌سی به صورت مستقیم در فتنه در منزل یکی از آقازاده‌ها پایگاهی درست کرده بود و اخبار مربوط به درگیری‌ها را به صورت مستقیم از تهران مخابره می‌کرد.

این فعال سیاسی در ادامه و در پاسخ به سئوالات برخی از دانشجویان که چرا قبل از انتخابات یازدهم، عارف از صحنه کنار گذاشته می‌شود، افزود: این‌ها می‌دانستند که عارف به عنوان نماد اصلاحات رأی مردم را کسب نخواهد کرد، بنابراین دست به اقدام دیگری زدند و عارف را کنار گذاشتند.

هدایتخواه در پاسخ به این سئوال که هاشمی رفسنجانی در دوران فتنه 88 چگونه عملکردی داشت، یادآور شد: نوشتن نامه بدون سلام و مقدمه به رهبری و همچنین یاد کردن از آتشفشان، دود، خون و تهدید به این کار در کشور نقش زیادی در حوادث آن دوران داشت.

وی در خصوص موضع دولت کنونی نسبت به فتنه 88 گفت: البته این‌گونه که مشاهده می‌شود برخی از این‌ها که در تحلیف‌های خود سوگند یاد کرده‌اند که حافظ نظام و منافع آن باشند با ادبیات طنزآلود فتنه را انکار می‌کنند.

این مسئول در پایان اعتدال در عمل را بسیار خوب دانست و گفت: اما اعتدالی که بعد از رحلت پیامبر(ص) از آن دم زده شد، عین انحراف بود، چراکه برخی با شعار دروغین اعتدال حضرت امیر(ع) را از خلافت و رهبری جامعه اسلامی کنار زدند.

 

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: