« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده از کاهش میزان تصادفات رانندگی از ابتدای امسال تاکنون در سطح این شهرستان خبر داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش آوای دنا ، دانا معماری ، در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده با اشاره به آمار تصادفات در ماه‌های آبان و آذر 92 و 93 به ارائه مقایسه‌ای از میزان تصادفات در این دو ماه پرداخت.
وی افزود: در آبان‌ماه سال 92 تنها  6 تصادف جرحی به وقوع پیوست که 8 نفر زخمی در بر داشت ولی در آبان ماه امسال هیچ‌گونه تصادفی صورت نگرفته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در ادامه به تصادفات آذر ماه 92 اشاره کرد و گفت: در آذرماه سال گذشته 2 فقره تصادف جرحی به وقوع پیوست که 2 نفر مجروح را روانه بیمارستان کرد ولی آذرماه 93 هیچ تصادف جرحی و غیر جرحی اتفاق نیفتاده و با اقداماتی که از سوی اعضای شورای ترافیک و پلیس راهور صورت گرفته آمار تصادفات کاهش چشمگیری داشته است.

معماری ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری لنده گفت: شهرداری لنده با تعامل خوب خود و نصب گارد ریل و چراغ چشمک‌زن و نصب سرعت‌گیر پلیس راهور را در جهت پیشگیری از وقوع تصادفات یاری کرده است.

ایشان همچنین ،شناسایی نقاط حادثه خیز،مکاتبات با شهرداری لنده به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله نصب گاردریل و ایمن سازی پرتگاهها ، تعریض خیابانها و پل های سطح شهر،تسطیح و پر نمودن چاله های سطح شهر، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی ، احداث پارکینگ شبانه روزی ،نصب سرعت گیر در نقاط حادثه خیز و تقاطع های شهر،نصب چراغ چشمک زن در شش نقطه شهر،حذف دور برگردانهای غیر ضروری و حادثه خیز ، خط کشی محل عبور عابرین پیاده ،حذف سرعت گیرهای غیرضروری ، گسترش بلوار شهید بهشتی و احداث میدان ، توقیف موتورسیکلتهای متخلف ، آموزش فرهنگ ترافیک در مهد کودکها و پیش دبستانیها –مدارس ابتدایی – راهنمایی و دبیرستانها ،آموزش چهره به چهره شهروندان ،پخش بروشورهای مربوطه فنصب بنر و دیوار نویسی ،استفاده از همیاران پلیس –فرهنگ یاران ترافیک و...را را از عملکرد پلیس راهور این  شهرستان دانسته که نقش به سزایی در کاهش آمار تصادفات داشته است.

دانا معماری افزود، در راستای نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف بیش از 700 موتور سیکلت روانه پارکینگ شده که این خود در کاهش تصادفات بسیار مؤثر بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در پایان  از مسئولان شهرستان خواست تا  الگوی مناسبی برای مردم در زمینه ی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  باشند و در هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نموده ‌ و همچنین در حین رانندگی از  صحبت نمودن با تلفن همراه خوداری نمایند.

این خبر تکمیل می گردد......

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: