« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
به مناسبت میلاد ختم رسل نبی مکرم اسلام (ص) و سلاله پاکش صادق آل محمد (ع) جشنی با حضور مردم و مسولین شهرستان لنده برگزار گردید

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در این جشن باشکوه علاوه بر مسئولین مختلف شهرستانی و مردم پرشور و متدین شهرستان لنده ،حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی و چرام نیز حضور داشته اند.

حجت الاسلام بزرگواری در این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)به بیان سخن در رابطه با لزوم وحدت در میان مسلمانان و پرهیز از تفرقه پرداختند.

وی افزود، منش شخصی و اخلاق آن حضرت, همچون آراستگی, روش غذا خوردن, شیوه آشامیدن, پوشش , نیک خلقی, راستی , نرمی و مهربانی, گذشت و دیگر ویژگیهای برجسته ایشان بهترین و زیباترین نمونه علمی برای همه افراد در زندگی می باشد.

بزرگواری خاطرنشان کرد ،همان گونه که خداوند پیامبر را به عنوان بهترین الگو شناسانده است: (لقد کان لکم فی رسول الله أسوة حسنة…) ما نیز باید در همه رفتارهای خود از پیامبر پیروی کنیم و ایشان را سرمشق خویش قرار دهیم.

گفتنی است در این مراسم از هنرمندان و تعزیه‌خوانان شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.

این مراسم به همت هیئت یا حسین (ع)شهرستان لنده و با همکاری دفتر امام جمعه و بسیج دانشجویی دانشگاه لنده برگزار شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هنرمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
0
این برنامه مربوط به هیئت یاحسین بود وتجلیل از اعضاء این گروه انجام شد وربطی به تجلیل از هنرمندان شهرستان لنده نداشت چون در حیطه اختیارات این هیئت نمی باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: