« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس گفت: جاده لنده تراب دهدشت یکی از پروژه‌های عمرانی شهرستان لنده بوده که به مناقصه گذاشته شد و با برطرف شدن مشکل آن ظرف هفته‌های آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری طی سخنانی در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام در شهرستان لنده ، میزان اعتبارات شهرستان لنده  در سال 93 را بیش از 11 میلیارد تومان اعلام نمود و افزود این میزان اعتبار از منابع مختلف نفت، استانی، ملی و ماده 180 به شهرستان لنده اختصاص یافته است !

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری سعی شده پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان‌ها شناسایی و اعتبار لازم برای اتمام و یا پیشرفت آن در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: ساماندهی دشت آبلش در حوزه کشاورزی نیاز به اعتبار داشته که در این راستا قریب به 15 میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در ادامه گفت: در حوزه راه ارتباطی جاده لنده، تراب به دهدشت در دستور کار قرار گرفت و اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در نظر گرفته شد که تا کنون طی چند مرحله به مناقصه گذاشته شد ولی پیمانکاران از آن استقبال نکردند.
بزرگواری در ادامه یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده و انتخاب پیمانکار در مرحله جدید مناقصه عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان لنده آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا امار دروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
2
بحق چیزهای ندیده و نشنیده ،اقای نماینده و سایر مسولان اگر راست می گویند ،تکرار میکنم اگر راست می گویند بگویند این 11 میلیارد تومان در پایان سال 93 یعنی الان که برج 10 سال 93 است و سال 93 تمام شده کجا هزینه شد و کدام پروزه در لنده فعال است!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: