« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
دکتر دولت‌آبادی گفت: تولید تعزیه‌هایی ویژه کودک و نوجوان اتفاق جدیدی در عرصه هنرهای نمایشی است که البته از دوره قبل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» شروع شد

 به گزارش ،سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

دکتر حسن‌ دولت‌آبادی دبیر هنری سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» از اولین دوره با برنامه‌ریزی محاسبه شده و دقیقی شکل گرفت. در این برنامه‌ریزی نگرش و تاثیر تئاتر هدف بود و در اجرا شکل این تاثیرگذاری مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: ارزشهای دینی، ملی و اخلاقی کودک برای کودک مبنا بود و در دراز مدت هم سعی شد اصول و قواعد روانشناسی کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد.

دبیر هنری سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» تصریح کرد: جشنواره سوم دوره پختگی خود را گذراند و نسبت به دوره‌های قبل کامل‌تر بود. در این تکامل یکسری نوآوری دیده می‌شود که مهمترین آن حضور یک روانشناس در کنار گروه‌هاست. اتفاقی که از خیلی پیش باید در عرصه‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور انجام می‌شد و امیدوارم این شروع مورد توجه همه کارهای تئاتر، سینما و ادبیات کشور قرار گیرد.

دولت آبادی در پایان گفت: حضور کارشناسان تئاتر در کنار گروه‌ها جهت مشاوره و تقویت نمایش‌ها، باعث ارتقای کیفی آثار سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان «سوره» شد.
گفتنی است، سومین جشنواره سراسری تئاتر كودك و نوجوان سوره، 16 تا 19 دی‌ماه، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در دو بخش مسابقه در موضوعات «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبك زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: